Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Wellex mens man går på Atkins?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-10-04, 20:30   #1
elinej
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Lillehammer
Alder: 45
elinej er på en erverdig vei
Wink

Wellex mens man går på Atkins?

Wellex får kroppen til å kvitte seg meg karbohydrater, kan man bruke pillene mens man går på atkinsdietten?

elinej er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-10-04, 21:24   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg ville heller spart de pengene og spist det antall karbohydrater som er anbefalt. Dietten skal jo balansere kroppen din, og gjøre noe med de kjemiske prosessene i kroppen, og da synes jeg det blir litt feil og ganske dumt å klusse til systemet ditt samtidig som du prøver å skape balanse...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-10-04, 22:37   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Hei Eline !

Signerer på det Lise sier. Wellex er bortkastede penger om du går på Atkins (og ellers og - spør du meg !). Selve dietten gjør jobben mange ganger bedre enn Wellex noen gang kan.

Så vidt jeg husker sier Wellex at du må være tålmodig å ikke regne med å ta av mer enn 0.5 kg pr mnd ?? Til og med JEG tok raskere av med Atkins og holder det av med ny livsstil. De jeg kjenner som har prøvd pillene har enten ikke tatt av i det hele tatt eller lagt på seg alt igjen med en gang de sluttet med pillene. SÅ istedenfor å ta piller resten av livet er det bedre å legge om kostholdet.

Det finnes ingen mirakelpille som gjør oss varig slanke. Hadde det vært en slik ville det bare vært EN pille på markedet. Det eneste som hjelper er trening/aktivitet og kosthold. For de med medisinske (fysiske og/eller psykiske problemer, - eller stoffskifte etc) problemer må selvfølgelig disse tas hånd om også, -men Wellex er ikke en slik pille.

Når alt det er sagt, - det er selvfølgelig ditt valg hva du vil bruke dine penger på, - men siden du spør....

Lykke til på Atkins !!

Gammel 15-10-04, 23:46   #4
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg har nå aldri hørt at de skal få kroppen til å kvitte seg med karbohydrater... Men jeg som mange andre i desperasjon har prøvd piller,men det er bare humbug,og funker ikke.Den som i såfall hadde klart å lage en sådan pille hadde vært styrtrik..

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-10-04, 02:29   #5
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Støtter alt det ovennevnte. Piller kan ikke gjøre det. Det er bare du selv som kan gjøre det.

Og det kan du faktisk!!

Så hva pokker skal du med piller da, da???

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 22:42   #6
zimbapus
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Tromsø
zimbapus er på en erverdig vei

Sv: wellex mens man går på atkins?

Har prøvd wellex. Funket overhode ikke for meg. Det eneste som har funket er Atkinson som jeg fikk på for 3 år siden. Er nå på ketelysekuren, mye enklere å følge og kan anbefales på det sterkeste!

Hilsen Zimbapus

zimbapus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketosekuren Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 23:01   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: wellex mens man går på atkins?

Opprinnelig lagt inn av zimbapus, her.

Har prøvd wellex. Funket overhode ikke for meg. Det eneste som har funket er Atkinson som jeg fikk på for 3 år siden. Er nå på ketelysekuren, mye enklere å følge og kan anbefales på det sterkeste!

Hilsen Zimbapus

Jeg MÅ bare få lov til å si; Han het Atkins, ikke AtkinsON

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening (mens man er på ketolysekur) Torleiv Ketolysekuren 8 02-02-09 11:25
Ketostix og mens? touran Ketolysekuren 6 30-05-07 13:27
Påvirker kuren mens? babe26 Ketolysekuren 4 30-05-07 11:35
En lenketråd mens vi venter.... nalana Generell diskusjon 4 29-07-06 15:11
Mens vi er inne på Helsekost:-) Skorpia Generell diskusjon 9 28-04-04 13:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.