Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oppland
![]() |
Ketolyse for alltid???Har gått på kuren siden 3 juli, er kommet i mål og er så fornøyd. MEN... sliter med å slutte på denne kuren. For det første er jeg så utrolig glad i den maten jeg spiser på denne kuren, og synes det er vanskelig å finne et alternativ. Og så er jeg så LIVREDD for å legge på meg igjen. Har Fedons bok, og prøver å finne en farbar vei. Men sliter altså fælt med dette. Om noen har lyst til å dele noen erfaringer så er jeg kjempetakknemlig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse for alltid???Jeg avslutta kuren i februar. Men har levd på samme maten etter det. Naturlig feit mat, kaller jeg det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: Ketolyse for alltid???Jeg blir nok å fortsette ja, jeg er også veldig glad i denne maten, og sålenge jeg ikke savner ris, pasta, poteter etc ser jeg ingen grunn til å kutte det ut.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
![]() |
Sv: Ketolyse for alltid???Jeg må si , Gerd, at du er virkelig inspirerende! Har vært inne og lest noe i Journalen din. Kjempebra at du har klart å holde vekten!
![]() |
![]() |
#5 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse for alltid???Takk for det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er alltid i ketose, går litt opp. Går det an å spise for lite karb? | tonemor | Ketolysekuren | 7 | 01-10-08 16:48 |
Hva har dere ALLTID i kjøleskapet? | mofe | Generell ernæringsdebatt | 48 | 30-03-07 16:24 |
Mennesket har alltid levd på karbohydrater, helt fra urtiden!!!! | Iset | Nyheter / media | 8 | 05-07-06 19:43 |
Får ikke logget inn...alltid... | cathrine | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 6 | 07-06-06 15:34 |
det er det jeg alltid har sagt :-) | Aadi | Trening | 0 | 13-03-06 09:28 |