Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utti huttuheita
Alder: 39
![]() |
![]() Bursdager og SelskapJeg vet ikke om denne tråden finns fra før,så jeg starter en. Jeg begynte nemlig å tenke på dette med bursdager og selskaper. I min familie har vi rimelig mange bursdager i løpet av et år og det er fint lite salater og sånt og finne.Stort sett er det bløtkaker,kjeks,fromasjer,geleer og enda fler bløtkaker. Hva gjør man da?Det er faktisk bare jeg som er overvektig og på slankern i disse selskapene så jeg tror ikke noen av det andre tenker på hva de spiser og ikke. Det virker jo så uhøflig å ikke spise noe,men hva kan man gjøre da? Jeg tenker at et bløtkakestykke inneholder nok karbo for en uke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Bursdager og SelskapKan du ikke bake en kake selv, som du tar med? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Bursdager og SelskapJeg bruker å si at jeg ikke har lyst på kake, is osv. Sikkert ingen som tror det, men det er faktisk sant. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#4 |
Klar for nytt år!
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdager og SelskapDu kan bake kake og ha med selv. Eller kjeks som du har med til deg selv, med babybel-oster feks. Og så kan du ha med nøtter og 86% sjokolade om du spiser det. Så spiser du noe sammen med de andre. Det er jo det samme hva du spiser for dem, bare en deltar på samme premissene som de andre.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Selskap ved arbeidsdagens slutt - del 1 - Fruen | HP | Livets lyse side | 15 | 16-05-04 08:07 |
Selskap ved arbeidsdagens slutt - del 2 - Typen | HP | Livets lyse side | 3 | 14-05-04 22:53 |