Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Spørsmål ang programmet på Nrk3 i går

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-12-08, 08:10   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Spørsmål ang programmet på Nrk3 i går

55gr tomatpure' om dagen fører til betydelig mindre skader på huden ved soling?

1 glass rødvin om dagen er veldig bra for hjertet/blodårer, alternativt kan 1 glass vodka utblandet med vann til samme alkohol% som vin, gjøre samme nytten?

1 posjon spinat i uken kan hindre dårlig syn?

1 posjon jordbær eller blåbær om dagen gir bedre hukommelse?

De mener det er bevist....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 08:40   #2
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Spørsmål ang programmet på Nrk3 i går

Det med bærene og hukommelsen kunne de vel ikke konkludere helt med fordi det samlet var så liten forskjell?
Og rødvin skulle visst være aller best på grunn av sammensetningen druer og alkohol
Det med tomatpureen var jo ganske utrolig. Tror nesten jeg må begynne å bruke mer av det altså

Syns det programmet er interresant. Hvordan gikk det forresten med de som prøvde rensekur? Jeg fikk ikke med meg slutten

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 08:52   #3
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Det med bærene og hukommelsen kunne de vel ikke konkludere helt med fordi det samlet var så liten forskjell?
Og rødvin skulle visst være aller best på grunn av sammensetningen druer og alkohol
Det med tomatpureen var jo ganske utrolig. Tror nesten jeg må begynne å bruke mer av det altså

Syns det programmet er interresant. Hvordan gikk det forresten med de som prøvde rensekur? Jeg fikk ikke med meg slutten

Rensekuren hadde INGEN effekt

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 09:13   #4
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sitat:

Rensekuren hadde INGEN effekt

Det var det jeg tenkte

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke produkter er feil i programmet "Mat på data"? Lollypop! Ketolysekuren 18 12-09-07 21:58
Fins ingen av søtstoffene i programmet "Mat på data"? Lollypop! Ketolysekuren 0 30-08-07 17:26
Programmet om Amundsen og Scott Begod Generell diskusjon 7 16-04-07 15:01
Var det noen som så wicca-programmet på tv2 på mandag? Karin Generell diskusjon 2 23-12-06 08:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.