Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Harstad
![]() |
![]() Wow! Kan ikke huske sist jeg hadde så mye deilig energi!!Som småbarnsmor er man jo totalt utslitt konstant.. Starta på ketolysekuren sist fredag i influensarus og på penicilin. Nå er jeg blitt frisk å gud for en fantastisk energi jeg plutselig har. Nå kan jeg faktisk gjøre noe etter at barna er i seng, selv om jeg har minimalt med søvn selv. Hodet er klarere og energien er på topp. Dette er jo hakket mer fantastisk enn vekttap |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wow! Kan ikke huske sist jeg hadde så mye deilig energi!!Høres herlig ut med ekstra energi...hos meg er det nok dessverre litt motsatt...fikk høre fra gubben i dag at jeg var blitt så fryktelig hissig i det siste......det værste er at jeg nok innerst inne vet at han har rett..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Wow! Kan ikke huske sist jeg hadde så mye deilig energi!!Ja noen er heldige, en grunn til mitt nick :-) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Hvor: Harstad
![]() |
Sv: Wow! Kan ikke huske sist jeg hadde så mye deilig energi!!Hi hi... hissi var jeg også i begynnelsen. Skikkelig hissig, og la godt merke til det selv. Heldigvis er det endret nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 55
![]() ![]() |
Sv: Wow! Kan ikke huske sist jeg hadde så mye deilig energi!!Energien har jeg, men så er dte det å bruke den da.....med tanke på julevask. Skal jobbe hver dag nå frem mot jul, og merker at jeg virkelig trenger energien!
![]() |
![]() |
Emneord |
energi |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Tips til å huske tablettene? | Mayella | Ketolysekuren | 8 | 22-02-08 17:47 |
Kosttilskudd (trenger hjelp til å huske dem) | neitakktilsukker | Ketolysekuren | 10 | 01-12-07 19:16 |
Hvilken fim så du sist? | Carisma | Generell diskusjon | 31 | 08-08-06 14:02 |
Hadde det ikke vært fint med et LK-chatroom? | Borealis | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 17 | 24-07-06 15:05 |
De hadde jo ikke kaliumtabletter i steinalderen? | mofe | Kosttilskudd | 31 | 11-04-06 23:53 |