![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Jeg hater Dolly!Etter tre måneder i ketose befant jeg meg i situasjonen jeg hadde fryktet siden jeg startet. Etter flere dager på hotell med jobbing både sent og tidlig bommet jeg på matplanleggingen. Jeg hadde ingen reserve ost, nøtter eller proteinbar på lur. Etter fem timer intensiv jobbing hadde en "vennlig" sjel bestilt pizza så vi kunne fortsette jobbingen mens vi spiste slik at vi skulle bli ferdige med alt vi måtte igjennom. Jeg kjente fortvilelsen komme snikende, jeg så etter en utvei fantes det kanskje en kiosk i nærheten en pølse uten brød kunne jo vært et alternativ noen kiosker selger jo salater, men neida ingen kiosk. Og så kom Dolly... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Jeg hater Dolly!Huff da, så kjedelig |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg hater Dolly!Men, bare fordi jeg er interessert. Må du spise for å orke da når du er i ketose ? Jeg må ikke når jeg er i lavkarbo, jeg bare blir littegrann sulten, men så går det over. Energien er jo jevn uansett siden jeg har mest fettforbrenning. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Jeg hater Dolly!Når jeg venter for lenge med mat får jeg vondt i hodet :/ Men det er meg, ikke Sammy |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Jeg hater Dolly!Takk for tips om alternativer fra Dolly. Det kan komme godt med en annen gang. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg HATER mygg!!! Hjeeeeeeeeeeeelp!!! | Merete A | Generell ernæringsdebatt | 16 | 14-07-06 20:11 |
Sukker - jeg hater deg!!! | Miroslav | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 6 | 22-03-06 17:04 |