Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Veiedag igjen...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-08, 12:42   #1
Elephanta
Medlem
 
Elephanta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 45
Innlegg: 140
Elephanta er på en erverdig vei

Veiedag igjen...

Denne uka har jeg bare gått ned 200 gram, men pytt, så lenge det går riktige veien. Tror grunnen til at det ikke er mer er en kombinasjon av stress (jula, hjeeelp!), mangel på søvn (har hatt en syk ettåring), treg mage og at jeg kanskje har spist litt vel mye Anthon Berg og sukkerfrie drops.... Så prøver å holde meg unna kunstig søtning fra nå av.
Ellers mosjonerer jeg stort sett hver dag (går tur, og skal begynne å svømme), drikker mye vann og prøver å få i meg nok karber (har faktisk hatt litt lite de siste dagene, liten matlyst osv, så det kan jo også ha noe med lite vektreduksjon i denne perioden).

Men alt i alt er jeg veldig fornøyd altså, gått ned nesten 4 kg på de to ukene jeg har holdt på.

Hvis noen har noen kommentarer til ting jeg burde gjøre annerledes, tar jeg gjerne imot tips!

Elephanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 21:50   #2
Elephanta
Medlem
 
Elephanta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Alder: 45
Innlegg: 140
Elephanta er på en erverdig vei

Sv: Veiedag igjen...

Tenkte jeg skulle legge ut hva jeg spiser en typisk dag også, er litt i tvil om jeg er på riktig spor:

Frokost: omelett eller eggerøre av 3 egg og noen skiver bacon, pluss litt agurk og tomat
Lunsj: Salat med bacon, kylling eller tunfisk og hvitost eller fetaost
Middag: Kjøtt eller fisk (blir mest kylling eller svinekjøtt) med brokkoli el blomkål el evt andre grønnsaker og ofte revet ost
Kvelds: Ostechips
I tillegg snacker jeg på avocado, litt nøtter og tar et par skjeer cocosa. Drikker som nevnt masse vann, aldri lettbrus.

Vil noen kommentere? Er det noe jeg bør forandre på for å få fart på forbrenningen? Spiser jeg litt lite?

Elephanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny uke over og ny veiedag Livsglede Ketolysekuren 14 15-04-08 21:29
Seriøst, nå bytter jeg veiedag! martefie Fysisk og mental helse 1 14-04-08 20:24
Uff, jeg gruer meg til veiedag i morgen. Lollypop! Ketolysekuren 12 06-09-07 10:53
Veiedag ..... Nille Livets lyse side 7 13-09-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no