![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
![]() |
Økt energinivåJeg har selvfølgelig lest at man får mye mer energi av å følge ketolysekuren. Men kan man merke dette allerede etter en uke? Eller har jeg bare føler jeg meg bare mindre sliten fordi jeg har lest at jeg skal få mer energi? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Hvor: Sandnes
Alder: 46
![]() |
Sv: Økt energinivåLurer jeg og på. Rydder og styrer rundt i huset og sitter mindre ned enn før.
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økt energinivåJeg fikk fort masse ekstra energi |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økt energinivåAtkins beskriver i induksjonen at energiboosten kommer sånn omtrent dag 5-6 og at de fleste plutselig blir veldig gira på trening og aktivitet... Kjempebonus, ja!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Økt energinivå
Jeg har til og med begynt å lage matpakkene våre kvelden før! Fikk kommentarer i går siden jeg hadde med meg avacado med rekesalat at det var noen som hadde god tid om morgenen... Men neida, jeg gjorde det kvelden før |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Økt energinivåJeg fikk etter noen dager enormt med energi - begynte på ketolyse en mandag og mot slutten av uka var jeg helt turbo! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økt energinivåDen første dagen uten karbo og jeg ytte 110% liksom og det gjør jeg fortsatt. Og sjekk nicket mitt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Hvor: Sandnes
![]() |
Sv: Økt energinivåNå holder jeg kjøkkenet ryddig. Fikser og sorterer i kjøkkenskuffene, vasker og styrer på. Folk tror jeg er gravid. :knegg: (les:"redebygging")
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økt energinivåJeg har ikke sett noe til energien enda, men håper den viser seg snart. Jeg sover dårlig og er sliten i kroppen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketogen kost - igjen
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økt energinivåJeg husker jeg slet med å få sove de første dagene på ketolyse....var superhyper og klarte ikke å roe meg ned. Lå bare å tenkte på hva jeg skulle gjøre dagen etter..... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|