Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Er jeg i gang? For godt til å være riktig?Jeg skjønner ikke dette... Jeg begynte egentlig med litt sunnere kosthold i november - da veide jeg 110 og bestemte meg egentlig bare for å kutte alt med hvetegluten. I jula sprakk det litt, og jeg spiste endel brød. Veide meg på søndag til 107.1kg. Begynte ketolyse på mandag (tre dager siden), og har allerede gått ned 5 kg. Idag veide jeg det samme på kvelden (102kg) etter både middag og 2liter vann -- som jeg gjorde i morges før frokost. Det virker da alt for godt til å være sant??????? Er spent på å veie meg i morgen tidlig, når jeg har pustet ut endel vann. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - ref: screwball! :)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg i gang? For godt til å være riktig?Skal ikke begi meg inn på å si noe om maten.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Er jeg i gang? For godt til å være riktig?Å fy F.. Våkna akkurat av en INTENS leggkrampe - verste jeg noen gang har hatt... Spente så hardt til at jeg fikk øresus (seriøst!) og såvidt klarte å gå til vasken. Da jeg slo på vasken ble jeg skremt med en gang, pga øresusen og intens kvalme. Det hele var over på 2 min, øresusen er ikke helt ute ennå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - ref: screwball! :)
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 64
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg i gang? For godt til å være riktig?Først og fremst: Gratulerer med et flott resultat allerede!
Du "safe'r" mer om du ligger litt over 15 g enn under faktisk. Kroppen må ha litt karber for å fungere, og det er vel derfor det anbefales dette "magiske" 15-20g om dagen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
Hvor: Oslo-traktene
![]() |
Sv: Er jeg i gang? For godt til å være riktig?Wow - for et resultat sålangt!!!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert....
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg i gang? For godt til å være riktig?Om det funker, du føler deg bra når du tar magnesium og spiser godt med mat, så gjør du det nok rett!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Da var jeg godt i gang ... | frk.slankelyst | Ketolysekuren | 5 | 13-10-07 23:01 |
Da var jeg godt i gang ... | frk.slankelyst | Ketolysekuren | 2 | 12-10-07 22:18 |
Noen ganger så kan dagen der på være riktig ille | Begod | Livets lyse side | 4 | 22-05-07 22:07 |
Kan det være ketose på gang? | Miriam | Lavkarbo generelt | 7 | 19-04-07 12:45 |
2. dag er ferdig... og kan dette være riktig? | TheOnly | Ketolysekuren | 10 | 07-04-05 19:49 |