Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hvorfor går alt så mye bedre nå?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-01-09, 17:18   #1
aggie
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 55
aggie er på en erverdig vei

Hvorfor går alt så mye bedre nå?

Jeg begynte på ketolyse 2. januar. På 10 dager har det rent av 4,5 kg, og jeg er både forøyd og forbløffet. Jeg har vært ketolysemenneske en stund, men med varierende resultat. Hva har jeg gjort nå som jeg ikke har gjort før?

kan det være:

- Jeg har drukket cola Zero i stedet for pepsi max?
- Jeg har drukket lite vin. Kun 2-3 glass de siste 10 dagene (Forrige gang drakk jeg litt mer, men vinen med det laveste sukkerinnholdet)
- Jeg startet allerede første dag med magnesium- og krom kalium kosttilskuddene?
- Jeg bakte ketolysebrød allerede dag nr 2 , slik at jeg ikke har blitt drittlei egg og bacon?
- Jeg har spiste minder mengder mat enn sist, kanskje fordi jeg startet 1. januar med svært lite mat i sin helhet, og fikk krympet magesekken?
- har spist baconcrisp, men bare litt ( i motsetning til sist , da jeg kunne lange inn en pose å en kveld)

Er dette riktig, eller er det noen av disse teporiene som bare er tull?

Noen meninger?

aggie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:18   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvorfor går alt så mye bedre nå?

Bortsett fra at typen Cola ikke betyr noe, vil jeg si at alle de andre kanskje har positive effekter!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:45   #3
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 53
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

hehe, kanskje du er rett og slett mer målrettet denne gangen ? Mye av det du skriver kan vitne om det ? Bra iallefall, stå på videre.

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:11   #4
Carinus
Juniormedlem

Carinus sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 45
Carinus er på en erverdig vei

Wow! Så flink du har vært!
Det har nok hatt en effekt alt sammen, vil jeg tro. (utenom colaen. )

Masse lykke til videre!

Nå er det kilokrig!
Carinus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:51   #5
~Buble~
Juniormedlem

~Buble~ sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo-traktene
~Buble~ er på en erverdig vei

wow - 4,5 kilo på 10 dager.......ønsker jeg og!!! Gleder meg til å veie meg på mandag. Da har jeg gått på ketolysekuren i en uke....spennende.

Du har vært kjempeflink :-)

~Buble~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert.... Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 23:09   #6
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Eg kan iallefall stemme i at brødet ikke gjorde noe for meg, da gikk eg opp i vekt.
Og en pose baconkrisp for dagen utgjør store mengder salt som binder vann så at du ikke gikk ned da kan jeg godt skjønner

Men du har vært kjempeflink nå og analysert de feilene du tror du har gjort og det har jo gikk veldig gode resultater

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 11:50   #7
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Grattis med en flott start. Jeg tilslutter meg de som antar at du er mer målbevisst denne gang. Det er veldig viktig for et jevnt vekttap at man følger kuren nøye. Heldigvis er det så mange positive sider ved å gå på ketolysekuren, i tilleg til vekttapet, at det er ganske greit å leve med den strenge diett.
Hold fokus, så skal du se fortsatt fine resultater.
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor er det bedre å ha veiedag f.eks fredag? Lisekir Spørsmål og svar 10 17-04-08 22:36
Hvorfor er Splenda bedre enn Natreen? Sugarpill Spørsmål og svar 16 07-09-07 18:38

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.