Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Hva skal jeg spise og hvor mye for å få resultater?Hei jeg er ny her (28 år). Ønsker å ta av ca 10 -15 kg og håper at eg vil være nærme målet til sommeren ![]() Har prøvd mye ...men i det siste har vekta bare godt en vei selv om eg ikke spiser så mye mer enn før så nå ønsker eg tips.. En forsåvidt normal jobb mer aktiv enn passiv , mye stress og er småbarnsforeldre.. Har ingen fast diett her...bare tenkt å spise lavkarbo, holder det ? og hvor mye skal jeg spise pr.dag? Pr i dag er jeg overvektig ![]() BMI min er på 25 på den elektroniske vekten...( når jeg plusser med de to ekstar kiloene som vekta til vennina mi viser) Trenger hjelp & gode råd På forhånd takk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg spise og hvor mye for å få resultater?Les om de forskjellige diett- typene her inne og bestem deg for en.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
hvor skal fette vi spise komme fra? | nettan | Ketolysekuren | 2 | 24-08-07 20:57 |
skal jeg spise alt det der!? | tullann | Ketolysekuren | 3 | 08-08-07 10:46 |
[Helse] Hvor mye proteiner skal jeg spise om dagen? | mofe | Spørsmål og svar | 2 | 27-01-06 07:05 |
Hva skal jeg spise når!? | Snippis | Induksjonen | 0 | 09-06-05 21:42 |