Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Vedvarende vekttap Det er her kiloene forsvinner! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Oslo
![]() |
Hvor mørk på vedvarende??Hvor mørk bør keto stixa være når man er på vedvarende vekt tap?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Systemutvikler
Hvor: Bergen
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mørk...
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva vil......det si? Må de være på 16, eller holder det med 8?
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
Systemutvikler
Hvor: Bergen
Alder: 48
Etterhvert som kosten blir en vane, blir nok ketostixene brukt sjeldnere...
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Alder: 68
Jeg legger merke til at dere er veldig opphengt i Ketostix farge i dette forumet. Det er forståelig at man streber etter mørkest mulig farge, - og høyest mulig fettforbrenning.... det er jo derfor vi driver med dette her !! I følge Atkins er ketostix et hjelpemiddel til å se om du er i ketose eller ikke, det er mange andre faktorer enn mat som spiller inn om fargen er lys eller mørk. Hovedsaken at man ER i ketose. Siden fargen forteller om konsentrasjonen av ketoner i urinen, vil mørk farge også komme frem om man har drukket for lite vann. Jeg har f.eks. middels til mørk farge hele tiden. Uansett når på døgnet og har hatt det siden dag 1. Jeg HAR også stått stille i 8 uker, uten et eneste gram vekttap eller cm tap, men jeg var i ketose ! Forklar det den som kan. Atkins support kunne ikke gi meg et entydig svar, men de sa som ovenfor, graden av ketose har vist seg å ikke bety allverden, da det kan variere enormt fra person til person. Noen har så vidt rosa og kiloene renner av, - andre har helt mørk, og står bom stille.
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Alder: 68
Graden av ketose er sterkt overdrevetDette er sakset fra www.atkins.com . Jeg skal oversette det senere, men her er den engelske:
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|