Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Å få i seg nok fett og kh,-matlei

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-01-09, 16:56   #1
Budeia
Medlem

Budeia sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Østfold
Alder: 44
Budeia har en fantastisk aura rundt segBudeia har en fantastisk aura rundt seg

Å få i seg nok fett og kh,-matlei

Andre runde med ketolyse, på slutten av den andre uka. Vektnedgangen er helt grei (-3.5 kilo hittil)
Formen derimot, er forferdelig dårlig. Kan ikke huske det var sånn sist.
Det verste er at jeg er så ubeskrivelig matlei. Jeg sliter med å få i meg mat. Jeg har gått ned til to måltider pr dag, og likevel er det vanskelig.
I går måtte jeg presse i meg mat, fikk i meg en omelett i løpet av dagen, og på kvelden laget jeg mos av brokkoli og blomkål for å komme opp på rett karbohydratnivå, og satt omtrent å brakk meg mellom gaffeltakene.

Jeg føler meg småkvalm og småuggen hele tiden. Kroppen sliter antakelig med alt fettet, jeg lever ganske fett-fattig når jeg ikke går på ketolyse.
Det jeg husker fra sist er at energien kom etterhvert, og at formen var topp og alt gikk på skinner, men jeg husker ikke når det snudde.
Noen som husker når ting snudde, og "bivirkningene" gikk over i energi og pur glede?

Budeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:17   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Å få i seg nok fett og kh,-matlei

Hei!
Kan jeg få se dagsmenyer hos deg?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 23:47   #3
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Andre gang eg skulle inn i ketose var mildt sagt grusomt, og det varte en stund. Var skikkelig dårlig rett og slett
Tips til mat kan være koteletter og fløtegratinert blomkål med hvitløpk. Knallgodt og det går ned selv på dårlige matdager

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 23:54   #4
Damita
Seniormedlem

Damita sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Lillehammer
Alder: 59
Damita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt liktDamita er veldig godt likt

Dette er min første ketolysekur, og jeg har det akkurat på samme måten om dagen. Starta opp 12. Januar.. Leste i boka at det går over etter 2-3 uker.. Men det er sikkert veldig individuelt.. Jeg bare håper, for jeg er så lei mat allerede.. Og blir kvalm bare jeg leser ordet FETT... *må le og da*

Damita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matlei! Carisma Dr Lindbergs 12 27-01-11 22:25
Hjelp, er matlei kiril Lavkarbo generelt 5 20-01-09 07:53
matlei snupperella Ketolysekuren 22 22-11-06 09:29
Nå er jeg uttrolig matlei!!! cathrine Induksjonen 7 26-07-04 10:43
matlei joya Dr Lindbergs 2 02-06-04 17:02

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.