Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Noen som har sendt mail til lavkarbopikene ang mama lupes tortillaene?har vært inne på siden der flere ganger, men det står de fortsatt ikke er på lager. noen som vet når de får dem inn? |
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har sendt mail til lavkarbopikene ang mama lupes tortillaene?hvorfor sender du ikke en mail og spør? De vet det nok |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Noen som har sendt mail til lavkarbopikene ang mama lupes tortillaene?joda, men tenkte å høre om noen andre hadde gjort det før jeg evt gjorde det... |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: lørenskog
![]() |
Sv: Noen som har sendt mail til lavkarbopikene ang mama lupes tortillaene?mins å huske det var ett annet innlegg om akkurat dette for en uke eller to siden... søk litt i forumet ... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Noen som har sendt mail til lavkarbopikene ang mama lupes tortillaene?Jeg har sjekket der mange ganger, ventet og sendt mail. Fikk svar at det har vansker med å få de inn i landet pga div. bestemmelser. Synd |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag? | Lisbeth | Oppskrifter | 102 | 29-09-11 14:30 |
Noesom vet når lavkarbopikene får inn igjen mama lupes tortillaer? | MoaMoa | Spørsmål og svar | 0 | 06-11-08 23:01 |
Mama lupes | upsidaysi | Ketolysekuren | 5 | 06-02-08 10:06 |
Mama lupes tortillalefser | Lindabtn | Lavkarbo generelt | 11 | 19-12-07 17:21 |
Kopi av e-mail sendt Mat & Helse | Nille | Nyheter / media | 4 | 20-02-05 19:10 |