Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Lavkarbo er "Diettvinneren!"Hei alle, jeg har nettopp lest en vitenskapelig test utført ved Stanford University (USA), publisert i New England Journal of Medicine, hvor flere ulike kostholdsfilosofier/dietter er testet (skal se om jeg finner lenken, jeg leste dette i et blad hvor det ble referert) - I ALLE FALL: Konklusjonen er at Lavkarbo gir best resultat ifht vektnedgang på kort sikt, på å beholde resultatet etter at man har oppnådd ønsket vekt, og på helse generelt (kolesterol m.m.) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
![]() |
Sv: Lavkarbo er "Diettvinneren!"Det var jo flott å høre
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Lavkarbo er "Diettvinneren!"Her er en lenke til testresultatene på ulike (diett)undersøkelser som er publisert i New England Journal of Medicine. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Lavkarbo er "Diettvinneren!"Ringte akkurat legekontoret jeg tilhører. Etter en måned på ketolysekuren, og over fem kilo ned, tok jeg diverse blodprøver. Alle var helt fine. Totalkolesterolet var 4,4 (skal vissnok være under 5), og LDL var 2,6 (skal vissnok være under 3). |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? | Borealis | Lavkarbo generelt | 4 | 02-11-10 14:14 |
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! | donjuanwannabe | Atkins kosthold | 17 | 21-09-09 19:26 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! | Agurk | Lavkarbobøker | 2 | 07-01-08 14:21 |
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? | cilemora | Lavkarbo generelt | 7 | 01-01-08 01:41 |