Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

God helg til dere!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-11-04, 14:13   #1
Kanel
Medlem

Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 52
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

God helg til dere!

Ønsker dere alle en riktig god helg!
Her kom vinteren idag, snøen laver ned.
Tipper ungene blir å finne frem akebrett når de kommer hjem.
Selv skal jeg gå igang med middagen..kylling og chips er fredagsmat her i huset, og selfølgelig salat for dem som ønsker det.

Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 18:51   #2
Albertine
Gjest

God helg til deg også, Kanel! Kos dere med snø og vinter!

Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 19:39   #3
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

God helg! (koselig tråd-tiltak! til deg Kanel)

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 19:44   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

God helg!
Det har snødd litt her også i dag, men det har ikke lagt seg da..
(har det blåst i natt og snødd litt i dag over hele landet eller? )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 20:56   #5
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Ikke hos meg nei, her har det til og med vært lyst og oppholds. Litt vind var det da, akkurat nok til at jeg fikk vondt i ørene når jeg var ute og gikk. Har kjøpt pannebånd, så i morgen skal ikke hodet mitt fryse.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 20:59   #6
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hvertfall ikke ørene...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 22:15   #7
melene
Medlem

melene sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 60
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Ønsker dere alle en riktig god helg!
Her kom vinteren idag, snøen laver ned.
Tipper ungene blir å finne frem akebrett når de kommer hjem.

God helg, og heldige dere med snø!!! Hvis det en sjelden gang er snø her når vi våkner, er standarfrasen til ungene: "Mamma, tror du snøen ligger til vi kommer hjem fra skolen denne gangen..?" Og svaret er et annet enn det de ønsker seg...

melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 23:01   #8
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

God helg! sneen vår har smelta igjen..Trassig,det blir så lysere og koseligere med litt sne på bakken

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 23:17   #9
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lise

Hvertfall ikke ørene...

Du antyder vel ikke at jeg burde bruke lue

Jeg bor tross alt på sørlandet, så det får være måte på. Panne båndet er veldig bredt da, bare topplokket som er fritt, og så er det i deilig fleece

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 23:32   #10
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Helg! :)

Kylling og chips - - - det laget mamma alltid på fredagene da vi var små også!!!
Gledet meg alltid til "fredagsmiddagen". Takk for at du minnet meg på de gode stundene der!

Her har det ikke snedd et eneste fnugg enda (Groningen, Nederland). Men vind er det nok av. Jeg sykler til skolen hvar dag, og hver eneste morgen er det motvind! De kunne nå bygget alle boliger på den andre siden av sentrum syns nå jeg!
Jeg har på lue! Men de innfødte synes nok det er litt rart å begynne med det 'allerede' i november. Nå ja. Jeg er da litt rar jeg, men jeg har det godt og varmt inni der!

Helgen skal gå med til litt studier, men jeg skal også ned til byen i morgen og se selveste Sinter Klaas (St.Nikolas) komme med båten sin og gi peppernøtter til alle barna (inkludert meg! Hvis jeg beholder luen på så kommer jeg nok innunder den kategorien). Det gleder jeg meg til.
Og så skal jeg lage litt god middag. Kanskje jeg finner noen bra tips her på forumet!

God helg alle sammen, og nyt den første sneen dere som har fått den allerede!

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 12-11-04, 23:35   #11
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hei smosje, hva du studerer i Nederland da?
Spennende plass å bo?

Gammel 13-11-04, 00:20   #12
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Hei smosje, hva du studerer i Nederland da?
Spennende plass å bo?

Hei! Jeg går på et masterprogram i 'Euroculture'. Det handler om Europa - om vi har en felles kultur eller ikke, om vi holder på å få det eller om vi bare innbiller oss det. Eller kanskje vi ikke syns vi har det i det hele tatt? Og hvem er 'vi'? Og hva er Europa? Og så er det endel EU-stoff da. Jus og historie, språk og statsvitenskap, filosofi og kultur, alt i en salig blanding! Og det er kjempegøy og alt annet enn kjedelig, for det er jo så mye forskjellig å holde på med! Jeg trives fryktelig godt, bare synd at et semester er så alt for alt for kort!
Og så er det spesielt Nederland da. Pappa er herfra, så jeg dro hit også for å 'finne mine røtter', lære språket litt bedre, kanskje også føle meg som en nederlender når jeg drar herfra! Det begynner å sige inn, men jeg begynner også å forstå hva som gjør meg norsk
Må si det var litt deilig å finne dette forumet, høre om Toro og Tine melk igjen!
Takk for interessen! Hva gjør du? Eller dere? Til vanlig? Eller i helgen? (jfr "god helg")

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 11:31   #13
Albertine
Gjest

Opprinnelig lagt inn av magdalena

God helg! sneen vår har smelta igjen..Trassig,det blir så lysere og koseligere med litt sne på bakken

Den forsvant her også gitt, men nå er det ny forsyning på gang.

Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.