Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hurtigvin (mye sukker i den?)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-03-09, 16:32   #1
marchus
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Alder: 45
marchus er på en erverdig vei

Hurtigvin (mye sukker i den?)

Etter det jeg forstår så utsetter vin ketosen, mitt spm er denne hurtigvinen alle kan kjøpe på europris, med 4-5 kg sukker i, hva skjer med sukkeret, brytes dette ned eller endres, eller ender du opp med 5 kg sukker i kroppen?

marchus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 03-03-09, 18:51   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hurtigvin (mye sukker i den?)

Opprinnelig lagt inn av marchus, her.

Etter det jeg forstår så utsetter vin ketosen, mitt spm er denne hurtigvinen alle kan kjøpe på europris, med 4-5 kg sukker i, hva skjer med sukkeret, brytes dette ned eller endres, eller ender du opp med 5 kg sukker i kroppen?

Da jeg lagde vin for mange herrens år siden pleide jeg å la vinen gå heeelt ut; til det ikke var en eneste plopp igjen. Målte da med sånn oechslevekt for å finne ut hvor mye restsukker som var igjen i vinen. Hvis den måtte søtes opp igen søtet jeg den opp med diabetikersukker (!!) Og vinen ble faktisk krute god den

Sjekk også DENNE linken! Står endel der.. Men som sagt, lar du vinen ploppe seg fullstendig ferdig så skal det ikke være mye sukker igjen i den, og ei slik vekt som nevnt ovenfor kan fortelle deg nøyeaktig HVOR mye sukker det er snakk om.

Æhhhhh sukkeret brytes ned... Det brukes til alkohylproduksjonen.

Sist redigert av Kanutten : 03-03-09 kl 18:59.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ja-sukker? supha Ketolysekuren 4 27-02-10 20:41
Sukker? frk.slankelyst Ketolysekuren 7 01-10-07 16:44
Sukker Alkoholer eller Sukker Arter ... miss_celica_83 Lavkarbo generelt 2 23-05-07 17:53
PMS og sukker Summer Lavkarbo generelt 8 28-06-04 14:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.