Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Toro naturris?Er det noe sunt å spise det en gang i blant til middagen? En vanlig/liten porsjon? Syntes ikke den var særlig brun, og jeg stoler ikke heelt på boil in bag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Toro naturris?Boil-in-bag er ikke mer enn parboiled ris. Parboiled ris er mer næringsrik. Ellers ser jeg ingen grunn til å foretrekke brun ris over hvit ris. Hvit ris er mer raffinert og inneholder mindre fiber og ting som lektiner, RBA (rice bran agglutinin) og så videre.
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Toro ferdigsupper under diett | NullKarbo87 | Lavkarbo generelt | 7 | 11-01-09 20:13 |
Toro pizzafyll | Selma | Ketolysekuren | 7 | 30-11-07 10:53 |
Posesauser fra TORO | *Tulla* | Lavkarbo generelt | 9 | 14-04-05 22:40 |
Stroganoff gryterett fra Toro | Roy82 | Lavkarbo generelt | 8 | 09-02-05 17:29 |