Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Hva er "galt" med ost?Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 5-25-70
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er "galt" med ost?Noen går ikke ned i vekt når de spiser melkeprodukter rett og slett. De fleste tåler smør, men ikke ost osv. Og ellers MÅ du huske å sjekke proteinene, spiser du en del ost, så blir det faktisk en god del proteiner. Man skal visst spise 1g protein pr kilo normalvekt, eller hvis man er 160 cm høy, skal man ha 60 g protein. Jeg sliter faktisk VELDIG med å få ned proteininntaket, for det blir fort for mye. 100g kjøtt stekt i smør og servert med smør på,og du er oppe i 20 g. Kylling inneholder mere protein enn oksekjøtt... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er "galt" med ost?Om man er nøye på å få i seg fett fra f.eks smør, så orker man ikke like mye proteiner. Er man i moderat bevegelse, altså ikke nødvendigvis mosjonerer, men går en og annen tur, tar trappen etc, så kan man fint beregne opp til halvannet gram protein pr kg kroppsvekt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? | Borealis | Lavkarbo generelt | 4 | 02-11-10 14:14 |
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! | donjuanwannabe | Atkins kosthold | 17 | 21-09-09 19:26 |
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? | tonemor | Ketolysekuren | 1 | 29-08-08 10:59 |
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! | Agurk | Lavkarbobøker | 2 | 07-01-08 14:21 |
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? | cilemora | Lavkarbo generelt | 7 | 01-01-08 01:41 |