Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Lavkarbo vs normal sunn kostHei |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: mindre snop - mer bevegelse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Alder: 40
![]() |
Sv: lavkarbo VS normal sunn kost
I forhold til vektnedgang tror jeg det fungerer greit nok, men mange erfarer at det er lettere å holde seg på rett vei i forhold til kostholdet på lavkarbo, og det kan jeg bare si meg helt enig i. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: lavkarbo VS normal sunn kostJeg må først si at jeg forstår hvordan du tenker, jeg har tenkt akkurat sånn selv.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: lavkarbo VS normal sunn kostVil anbefale boka Bedre uten Brød, som sier mye om hvorfor lavkarbo er bedre for kroppen. Ellers sier Pål mye fornuftig, her er trådene han har startet: http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=3237786
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Glutenfri og melkefri lavkarbo-kost | moma | Lavkarbo generelt | 1 | 19-11-08 18:56 |
Noen som har vekslet mellom ketolyse og annen sunn kost? | MoaMoa | Ketolysekuren | 6 | 23-10-08 17:36 |
Normal BMI og lavkarbo | søtekrølle | Spørsmål og svar | 1 | 11-12-07 14:24 |
Fra lite karbo til "normal" kost | nystolen | Spørsmål og svar | 2 | 12-08-07 18:54 |
Hvilken bok skal en anbefale som introduksjon til lavkarbo kost? | nomma | Kostholdsfilosofier | 11 | 17-04-07 14:38 |