Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
![]() uvanlig støl.. :SNå de siste ukene så har jeg merket at jeg blir uvanlig støl av mine vanlige gåturer, og gjerne at jeg får svak gangsperr. Merker det så sinnsykt godt om jeg har hatt litt belastning på bena, men ikke noe tungt! Vanlig terreng.. Noen som vet hvordan dette kan ha seg? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: uvanlig støl.. :SHmmmmm… eneste gangen jeg har hatt gangsperre var da jeg fikk skiveprolaps i korsryggen. Du behøver jo ikke ha skiveprolaps, jeg fikk først beskjed av manuelterapeuten om at det kun var et muskulært problem i korsryggen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Uvanlig tørste? | Tigerlilje | Fase I | 4 | 11-05-09 08:55 |
Er støl/har vondt i musklene mellom skulderbladene - tips til uttøyning? | mofe | Trening | 2 | 30-01-09 19:50 |
Er dette uvanlig? (toalettbesøk) | grm123 | Spørsmål og svar | 6 | 24-01-09 14:42 |
Støl i tenna | Brimstone | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 4 | 18-09-07 00:42 |
Trim i dag - støl i morra! | Charmtassen | Generell diskusjon | 0 | 02-02-06 15:19 |