Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Har funnet en TE som stopper søtsuget mitt

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-12-04, 12:57   #1
NettaMamma
Medlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Sandefjord
Alder: 43
NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Har funnet en TE som stopper søtsuget mitt

Rooibush (uten koffein og har masse antioksydanter) karamellkrem heter den... Noen idè om den kan ha innvirkning på vekttapet???

Gammel 08-12-04, 13:06   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

hvilket merke har du kjøpt? (jeg tror den vil ha heldig virkning på kropp, helse og vekt. .) )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 13:07   #3
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sikkert kjempefin på induksjonen i.o.m. at den stopper søtbehovet ditt.... men har du lest innholdsfortegnelsen nøye?

Sikker på at det ikke er karboser i den ... siden den heter karamelkrem også mener jeg ... bare lurer jeg altså (Er overskeptisk innimellom jeg skjønner du )

Søtbehovet ditt vil forsvinne helt etterhvert også vet du.
Nå smaker til og med PepsiMax veldig søtt synes jeg.

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 13:13   #4
NettaMamma
Medlem

NettaMamma har en fantastisk aura rundt segNettaMamma har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Musti

men har du lest innholdsfortegnelsen nøye?

Sikker på at det ikke er karboser i den ... siden den heter karamelkrem også mener jeg ... bare lurer jeg altså (Er overskeptisk innimellom jeg skjønner du )

Det er nettopp det.... den er kjøpt i løs-vekt så det følger ikke noen innholdsfortegnelse med... jeg er litt skeptisk jeg også, men den er jo proppet med antioksidanter, så den må jo gjøre noe godt for seg

Gammel 08-12-04, 13:14   #5
NettaMamma
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Lise

hvilket merke har du kjøpt? (jeg tror den vil ha heldig virkning på kropp, helse og vekt. .) )

Merket heter Solberg og Hansen, kjøpt på kaffespesialisten her i sandefjord....

Gammel 08-12-04, 13:15   #6
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

En av veteranene her kommer nok snart innom med løsningen skal du se
Vi får bare smøre oss med litt tålmodighet

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 13:18   #7
NettaMamma
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Musti

En av veteranene her kommer nok snart innom med løsningen skal du se
Vi får bare smøre oss med litt tålmodighet

Håper den er "godkjent", har bare vært redningen min disse seks dagene

Gammel 08-12-04, 16:59   #8
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Rooibush te er i seg selv kjempesunn og fin, med masse antioksidanter og mineraler, og har lite/ingen garvesyre som reduserer behovet for søtning. MEN! Rooibush med karamell (heter den rooibush karamell og krem kanskje??) inneholder vel ekte karamellbiter?! Det gjør ihvertfall min! Når jeg kikker oppi krukka med te, så ligger det bittesmå karamellbiter der. Så jeg regner med at det er karamell MED sukker da?? Ville nok vært skeptisk til å bruke denne på induksjonen... Men jeg er enig, den er KJEMPEGOD!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-04, 21:21   #9
NettaMamma
Medlem

Opprinnelig lagt inn av dingpot

Rooibush te er i seg selv kjempesunn og fin, med masse antioksidanter og mineraler, og har lite/ingen garvesyre som reduserer behovet for søtning. MEN! Rooibush med karamell (heter den rooibush karamell og krem kanskje??) inneholder vel ekte karamellbiter?! Det gjør ihvertfall min! Når jeg kikker oppi krukka med te, så ligger det bittesmå karamellbiter der. Så jeg regner med at det er karamell MED sukker da?? Ville nok vært skeptisk til å bruke denne på induksjonen... Men jeg er enig, den er KJEMPEGOD!

NEI!!! Det er ikke karamell-biter i. Tror den bare er smakstilsatt. Ser ut som ren rooibush te. Hva med denne som bare er smakstillsatt???

Gammel 08-12-04, 21:33   #10
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

jeg aner ikke, jeg... hvis den er godkjent, vil jeg jammen kjøpe meg en pose jeg også!!!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-04, 12:02   #11
NettaMamma
Medlem

Jeg tømte en porsjon ut på et ark og jeg ser ikke noen som helst spor etter karamell... merkelig... Så den er nok bare smakstillsatt, for den ser ut som vnlig Rooibush naturell

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58
Atkins & Armour mam Fysisk og mental helse 20 09-02-05 17:21
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57
Monsterbarn og handlemani Carbokiller Barns kosthold 4 24-03-04 10:22

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.