Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 49
![]() |
Er så klar for å begynne på Ketolysekuren, men ......jeg har ikke fått boka enda, selv om det er flere dager siden jeg bestilte den. Men jeg har kjøpt inn vitaminene, ketostix, bakemix, da jeg tilfeldigvis fant ut at det er en butikk i nærheten som fører disse produktene. Butikken hadde jo boka også, men da hadde jeg jo allerede bestilt den. Jaja. Det jeg lurer på er om jeg kan begynne på kuren før jeg har fått boka, og om noen kan fortelle meg hva jeg bør spise de første dagene av kuren? Hva står det i boka, må man følge en spesiell plan for de første dagene? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er så klar for å begynne på Ketolysekuren, men ...Det er jo bare å sette i gang! Du kan sogar lette overgangen litt inntil du får boka med å kutte ned på/ut brødmat, godteri/brus (om du spiser denslags |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Er så klar for å begynne på Ketolysekuren, men ...Takk for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Er så klar for å begynne på Ketolysekuren, men ...Da jeg "tjuvstartet" før boka, kuttet jeg rett og slett ut sukker, mel, poteter, ris mens jeg ventet. Det var i hovedsak det som trengtes for å venne av kroppen med høykarbo, og da jeg fikk boka var jeg allerede ferdig med abstinensene... og allerede i ketose. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Er så klar for å begynne på Ketolysekuren, men ...Bare spis bacon! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
![]() |
Sv: Er så klar for å begynne på Ketolysekuren, men ...Takker igjen for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Om å begynne på ketolysekuren uten bok | Løvetann | Ketolysekuren | 24 | 04-01-09 13:35 |
Begynne på ketolysekuren igjen? | smily79 | Ketolysekuren | 1 | 22-10-08 09:42 |
Skal jeg begynne på Ketolysekuren? | Kristin1964 | Ketolysekuren | 11 | 07-08-07 08:42 |
Begynne på Ketolysekuren? | nita58 | Ketolysekuren | 4 | 12-12-06 09:19 |
Skal begynne på ketolysekuren nå... | Sissez | Ketolysekuren | 9 | 26-09-06 21:47 |