Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Auauu magen min

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-08-09, 15:36   #1
Emmie
Medlem

Emmie sin avatar

Medlem siden: May 2007
Emmie er på en erverdig vei
Unhappy

Auauu magen min

Jeg har hatt en liten sprekk allerede !!!
Har feiret mannens bursdag og serverte bl.a vanlig lanpanne sjokokake - i tillegg til Gerds ostekake !
Svake menneske - klarte ikke dy seg vettu - måtte bare smake på et par små ruter av sjokladekaken også !

det var ikke lurt ser det ut til inatt , har jeg hatt voldsomme magesmerter og holdt på å spy på det verste - følte meg skikkelig dårlig.

Lurer faktisk på om det er pga av sjokoladekaken jeg smakte på - for det er iallefall plenty med sukker i den !

En ting er iallefall sikkert - jeg ønsker ikke å skli ut igjen , og falle for flere fristelser , for det var det faktisk ikke verdt ! Magevondten fikk meg iallefall motivert til å forsette videre og forsatt holde meg unna sukker !

(menhva er det som gjør at kroppen ragerer så kraftig på sukker , når man først har vært uten en stund ??)

Emmie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/prøver meg frem..... Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 15:31   #2
LorelaiLeigh
Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utti huttuheita
Alder: 39
LorelaiLeigh er ny på veien

Sv: Auauu magen min

Akkurat det samme skjer med meg om jeg sprekker. Var på ferie i sommer og på en restaurant bestilte jeg meg innbakt pizza. Jeg vet ikke om jeg skal skylde på den,men hadde mageknipe og kvalme i flere dager etterpå. Da fant jeg ut at å sprekke er virkelig ikke verdt det om det blir sånn hver gang.
Du fikk sikkert litt sukkersjokk av sjokoladekaken,ikke vet jeg hvorfor kroppen reagerer som den gjør,men noe er det ihvertfall som skjer. Du er ihvertfall ikke alene om å få magetrøbbel av utskjeielser

LorelaiLeigh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 17:11   #3
Supramundane
Medlem

Supramundane sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trønder i Bergen
Alder: 39
Supramundane er på en erverdig vei

Sv: Auauu magen min

Det samme skjedde med meg da jeg sprakk i helgen.. Vet ikke hva det kommer av, men herregud så fælt det var!

Supramundane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vondt i magen K`s choice Ketolysekuren 14 24-08-08 17:37
Magen krymper leyla73 Lavkarbo generelt 3 25-07-08 12:16
Dårlig i magen Nannah Fysisk og mental helse 5 02-06-07 09:15
Aaaaau, magen min! Sulphur Spørsmål og svar 2 24-05-07 00:34
Vondt i magen MHM Fysisk og mental helse 20 04-10-04 17:06

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.