Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kostholdet etterpå, uten måling og veing?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-08-09, 22:01   #1
Mrs. Dolly
Juniormedlem

Mrs. Dolly sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Sverige
Alder: 44
Mrs. Dolly er ny på veien

Kostholdet etterpå, uten måling og veing?

Jeg begynner sakte men sikkert å nærme meg målet og har forsøkt å lese litt frem og tilbake her i forumet på atkins og lindberg, men må innrømme jeg ikke er superkeen på å skal veie og måle i en ellers hektisk hverdag...er det utopisk?
Jeg forstår det slik at man skal kutte litt ned på fettet og øke gradvis med karbohydrater alla nøtter og grønnsaker, er dette riktig forstått?
Hva har dere andre gjort som har gått over fra ketolyse til vedlikehold?

Mrs. Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 22:29   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kostholdet etterpå, uten måling og veing?

Det å velge lav GI mat, unngå de store karbekildene og mengdene, samt å veie ukentlig for å følge med på at ting ikke sklir ut, det holdt fint for meg!
Vanen med mer grønnsaker, middag uten potet hver dag etc. Samt at man må lære seg å ta en utskeielse uten å ta helt av.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 08:01   #3
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kostholdet etterpå, uten måling og veing?

Hei
Jer er jo veldig inhabil da det er jeg som har skrevet "Etter slankekuren" som gir råd om lav GI mat (uten veiing og beregninger) mosjon, betydningen av vitaminer, mineraler og sporstoffer samt effekten av hvordan vi tilbereder maten m.m.
Boken kan sikkert lånes på biblioteket, så kan du jo lese den og se om det passer for deg. Andre alternativer kan være Fedons metode og Atkins siste fase (IV?)
Gratulerer med ditt resultat og lykke til med den vanskelige vektstabilisering
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kostholdet for veldig aktive mennesker med utgangspunkt i optimal ernæring kostholdet dydde Trening 27 24-04-09 14:31
Måling av kropp (cm) ThomasEdison Generell ernæringsdebatt 8 18-06-06 22:28
Veing? Amica Lavkarbo generelt 2 11-03-05 22:20
Veing av grønnsaker og karboer Ruska Induksjonen 2 03-02-05 22:05
Måling av blodsukker rsy Lavkarbo generelt 10 20-02-04 10:13

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.