Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Vil ha varm kakao- har noen oppskrift?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 14-09-09, 12:31   #1
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Vil ha varm kakao- har noen oppskrift?

Hva kan jeg lage varm kakao av?? Jeg har sukkerfri melkesjokolade, melk, eler freias mørke kakaopulver (sånns om du bruker når du baker kake) mørk kokesjokolade(vanlig) har noen råd og tips? Jeg har splenda til å søte med hvis jeg kan bruke det vanlige kakaopulveret.....Forkjøla og vondt i halsen og er lei av te

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 12:43   #2
birka
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2009
birka er på en erverdig vei

Sv: Vil ha varm kakao- har noen oppskrift??

Hvis du også liker kaffe har jeg en god en...kok god kaffe bland fløte kakaopulver og stevia eller annen søtning (Kan jo også piskees til krem om ønskelig) ha i kaffen og nyt. Fet god mokkakaffe.

birka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkorbo Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 12:44   #3
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Hei,
Helt nederst på siden vil du alltid finner tilsvarende linker som det som står i emnefelt.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 13:19   #4
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Anbefaler kakao av eggemelk. Eggemelk-oppskrift finner du her på søk, og så tilsetter du 1-2 ss bakekakao. Blir kakao OG et måltid

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 16:14   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vil ha varm kakao- har noen oppskrift?

Jeg gjør det helt enkelt. Halvparten fløte, halvparten vann, kokes nesten opp, blander i to toppede ss med kakaopulver, og søter med det søtningmiddelet jeg har tilgjengelig til det er akkurat passe søtt.
Men jeg må innrømme at det hørtes ekstra godt ut med kaffe i .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:01   #6
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Hvis man er skikkelig søt-fysen kan kokkosmelk brukes i stedet for fløte Obs: MEKTIG!

Gammel 14-09-09, 21:11   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvis man er skikkelig søt-fysen kan kokkosmelk brukes i stedet for fløte Obs: MEKTIG!

Det har jeg prøvd, aaaalt for mektig. ble bare kvalm

Siste rest, nytt forsøk:

Gammel 16-09-09, 13:15   #8
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg gjør det helt enkelt. Halvparten fløte, halvparten vann, kokes nesten opp, blander i to toppede ss med kakaopulver, og søter med det søtningmiddelet jeg har tilgjengelig til det er akkurat passe søtt.
Men jeg må innrømme at det hørtes ekstra godt ut med kaffe i .

Håper det ikke er en kopp du lager der. Det blir vel 6-10g karbo bare i kakaopulver?

Gammel 16-09-09, 13:16   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Opprinnelig lagt inn av sylwester, her.

Det blir vel 6-10g karbo bare i kakaopulver?

Det d***er jeg . Jeg teller ikke karber, og kakao drikker jeg kanskje to-tre ganger i året

Siste rest, nytt forsøk:

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, tenger oppskrift på kakao, ketosevennlig. lura Spørsmål og svar 3 10-02-09 21:30
Noen som har oppskrift på kakao på ketolyse? Nitja Ketolysekuren 6 06-02-09 14:43
Kan noen hjelpe til å regne ut netto KH i Options kakao? Ann Kristin Sl Ketolysekuren 3 11-01-09 21:53
Kakao/varm sjokolade Livsglede Ketolysekuren 8 20-03-08 06:53
Har noen smakt Lindt Exellence sin 85% kakao sjokolade? Tette80 Ketolysekuren 4 09-05-07 16:53

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.