Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Lavkarbo mot diverese problemer ...Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo <3
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
![]() |
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..
etter min mening, prøver kroppen og presse ut giftstoffene fra kroppen din. og ja, gjennom kviser. jeg får en del kviser merker jeg, etter jeg drikker light brus.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..Jg merker jg får masse kviser etter at jg bruker søtningsstoffer og drikker lite vann. Ikke minst hvis jg prøver meg på en sjokoladebit eller noe... da reagerer kroppen min med å gi meg hundrevis av kviser. Så jg holder meg iallefall unna sukkeret! Har lyst å prøve å holde meg unna søtningsstoffer også |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..Jeg har begynt å ha Natreen i teen min i det siste, men jeg tror jeg fikk disse kvisene på kinnene før det. Jeg får bare være tålmodig og håpe at det går over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..Huden min ble også bedre da jeg startet med lavkarbo, og den er fortsatt bedre enn den var, men jeg merker at når jeg er stresset får jeg lett kviser. Jeg holder meg unna både sukker og søtningsstoffer, så det er ikke det som virker inn på huden min i hvert fall. Jeg tror det (for min del) kan ha noe med stresshormoner å gjøre.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..Har du vært hos hudlege før du startet med lavkarbo?
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..Nei, jeg har aldri vært hos hudlege, men jeg har alltid følt at det har med kostholdet mitt å gjøre. Men jeg har aldri funnet ut akkurat hva som er problemet. Jeg har alltid spist sunt og er interesert i kosthold. Sist redigert av monicah82 : 28-10-09 kl 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..For meg ser dette ut som typisk rosacea- hud!
![]() |
![]() |
#9 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..Da venter jeg en stund til før jeg går til legen for å se om det blir værre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: lavkarbo mot diverese problemer..Dette ser ut som rosacea ja! Ei veninne ble kraftig angrepet av det. Hennes søster er alternativ behandler, og satte opp en matplan for henne. Som viste seg å være omtrent identisk med fedonkost, med litt inspirasjon fra blodtypediett
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Lavkarbo mot diverese problemer ...Nå har jeg fått noen kviser på kinnene, men ikke så gale som på bildene jeg viste. Jeg gjør nå det samme som sist det skjedde, kutter ut kjøtt og spiser stort sett bare vegetarmat. Lurer på om det er bedre for meg å spise grønnsaker og få fett fra cocosa og olivenolje og kanskje spise kjøtt/fisk 1-2 ganger i uken? Vil ikke gi det helt opp heller.... Sist redigert av monicah82 : 30-09-09 kl 16:24. Årsak: glemte noe! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Problemer med smileylisten | Pearl | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 11 | 15-04-08 11:59 |
Problemer med å få i meg nok mat | Alessioswansy | Ketolysekuren | 4 | 12-04-08 20:46 |
problemer med ketolyse.no?? | pernille1234 | Spørsmål og svar | 1 | 21-06-07 10:20 |
MSN-problemer nå? | Summer | Generell diskusjon | 14 | 11-09-06 17:46 |