Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-09-09, 20:24   #1
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Dere som har slanket av dere 25-30 kilo, hvordan har kroppen blitt i etterkant?

Jeg er vel redd at hvis jeg mot all formodning skal klare å gå ned såpass jeg ønsker, så kommer ting til å henge og slenge...
Og jeg er i utgangspunktet ikke så keen på å legge meg under kniven for noe som ikke er livstruende... det er jo alltid en viss risiko forbundet med det.
Er det noen som har "reparert" noe og hvordan har det gått?

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:05   #2
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Jeg gikk ned 23 kg i løpet av 1,5 år. Jeg la om til lavkarbo pga fibromyalgi, og har ikke fokusert på vektnedgang i det hele tatt, men den fulgte nå med. Ingenting henger og slenger på meg i hvert fall.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:59   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Jeg er langt fra ferdig slanket, men hadde bukplastikk etter svangerskap før de siste ekle kiloene snek seg på!

Det gikk som en drøm og jeg har aldri angret et sekund selv om jeg måtte betale hele greia selv!

Jada, jeg er fortsatt overvektig og i største laget, men magen henger i hvert fall ikke ned til langt på lårene. Huden på magen min er stram og fin og vil i følge kirurgen fortsette å være det fordi den ikke er overstrukket og ødelagt sånn som den var før!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 18:40   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Jeg har gått ned 25 kilo 10 måneder og ingenting henger og slenger ......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 20:06   #5
Kanutta
Juniormedlem
 
Kanutta sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 43
Kanutta er på en erverdig vei

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Her henger og slenger det!

Det er tydelig at huden ikke er som den engang var. Varsku alle dere som er i 20årene, benytt sjansen nå, etter 35 er den ikke like elastisk og føyelig
Puppene er som vrengte polvotter og etter nyttår skal de rettes på. En premie til meg selv for godt arbeid.

__________________



Kanutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 20:20   #6
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Jeg er ca 25 kilo mindre enn jeg var på mitt største, er ca 90 nå. Jeg er langt fra fast i fisken og kan dra ut hudfolder både på magen og armene.

...og jeg er fortsatt i begynnelsen av tyveårene.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 20:34   #7
Lisbeth Falling
Juniormedlem
 
Lisbeth Falling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 31
Lisbeth Falling er på en erverdig vei

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Uansett hvor mange kilo du skal ned og uansett alder så er det veldig viktig å være fysisk aktiv underveis. Det forebygger problemer med løst mageskinn osv.

Lisbeth Falling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 20:55   #8
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth Falling, her.

Uansett hvor mange kilo du skal ned og uansett alder så er det veldig viktig å være fysisk aktiv underveis. Det forebygger problemer med løst mageskinn osv.

Det er man ikke garantert. I tiden jeg gikk ned har jeg trent ca 10 timer/uken....

Noen er bare dårligere disponert enn andre.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 21:10   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth Falling, her.

Uansett hvor mange kilo du skal ned og uansett alder så er det veldig viktig å være fysisk aktiv underveis. Det forebygger problemer med løst mageskinn osv.

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Det er man ikke garantert. I tiden jeg gikk ned har jeg trent ca 10 timer/uken....

Noen er bare dårligere disponert enn andre.

Kirurgen som opererte meg sa at mange beholdt elastisiteten i huden, mens andre fikk helt ødelagt hud, og da hjelper ikke trening det spøtt.
Huden på magen min var som gammel pergament. Krøllete og rar og fullstendig blottet for elastisitet, som en gammel, morken strikk!

Hvor fort man har gått opp i vekt(for min del svangerskap) og gener( som feks anlegg for strekkmerker) er medvirkende faktorer!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-09-09, 00:46   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Dere som er "ferdigslanket", hvordan er kroppen nå?

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

Jeg er vel redd at hvis jeg mot all formodning skal klare å gå ned såpass jeg ønsker, så kommer ting til å henge og slenge...

Er ikke det å ta sorgene litt vel mye på forskudd? Hvordan det blir på deg er umulig å si før du er der. Bare husk å gi kroppen tid til å vende seg til den nye vekta...
Hvis du går og tenker på slike ting er du nesten garantert å ikke nå målet. Nyt heller at kiloene forsvinner, du har nok av tid til å finne ut av det når du kommer så langt !

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor setter dere inn disse "tickerne" dere har? Lindis Generell diskusjon 5 27-08-08 09:57
"Filming" av innsiden av kroppen ...? mofe Fysisk og mental helse 4 20-07-08 22:21
Hvordan kombinere dere barn og "kurene"? cozymum Optimal Ernæring 4 16-03-07 22:10
Hvordan skal man unngå å gå opp i vekt etterman har gått på "heksepulver" Tidligere bruker Lavkarbo generelt 5 30-11-04 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no