Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Er så glad jeg "fant" dere på nett;O)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-11-09, 19:18   #1
kirhy
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2009
kirhy er på en erverdig vei

Er så glad jeg "fant" dere på nett;O)

Hei, som dere ser er jeg ny her inne;O).
Ville bare fortelle dere om min mann som har hatt STORE problemer med flassing rundt nesen, tørre albuer, eksem lignende utslett rundt øynebryna, flassing fra hodet og ekstremt plagsom flassing fra ørene samt en utrolig aktiv flying på do, han har måttet gjøre fra seg opptil 6 ganger pr dag og magen har vært skikkelig i ulage + mange andre små og store plager. Så til hvorfor vi er glad for at dere er her, vi la om kostholdet helt og holdent for en mnd siden!!! Vi begynte med å hive alt av lettprodukter og mat med mye karbohydrater. Og han er blitt som en "NY" mann, alle overstående problemer forsvunnet som dugg fra solen det etter 1,5 års mislykket holdning til lett mat osv.I dag spiste vi svin ytrefilet, stekt i tine smør, grønnsaker dampet i vann med smeltet smør på og en god salat med masse seter rømme og litt dressing. Vi spiser ikke brød, pasta, hvetemel osv. Vi har spist lignende mat i en mnd nå og begge to føler seg mer opplagte, mindre slitne og har jommen begynt å ta av noen kilo begge to, så tusen takk for at dere er her og kan fortelle oss litt mer om lav karbo maten som i tillegg til å ha gjort oss friskere også har gjort at vi koser oss masse med maten, alt smaker jo såååå mye bedre enn når vi brukte hjerte go produkter til nesten alt!!!

kirhy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:21   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er så glad jeg "fant" dere på nett;O)

Velkommen hit!
Lykke til til både deg og mannen din!

Gammel 22-11-09, 19:23   #3
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Så gøy å lese !!!
Er masse flotte, kunnskapsrike og ikke minst hjelpsomme mennesker her inne, et godt sted å være
Hjertelig velkommen og lykke til videre

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:25   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Velkommen hit

Herlig lesing, og lykke til videre

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Hvor setter dere inn disse "tickerne" dere har? Lindis Generell diskusjon 5 27-08-08 09:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.