Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hjelp! Antivirusbeskyttelse med trøbbel ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-11-09, 16:05   #1
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk
Question

Hjelp! Antivirusbeskyttelse med trøbbel ...

Den gamle virusbeskyttelsen min hadde gått ut, så jeg installerte en ny. Hadde egentlig tenkt å bruke AVG, men siden det var Norton på denne maskina fra før og jeg kunne få ny for 60 dager (har lånemaskin) valgte jeg det. Men da ble det trøbbel. All historikken forsvant, og jeg måtte logge på på nytt hver gang jeg skulle inn på lavkarbo ...

Tok vekk Norton og installerte AVG, men problemet er det samme. Lurer på om det er noe anti-phishing-greier eller noe sånt, men har ikke klart å finne ut av det. Nå har jeg fjernet AVG også. Det virker som om antivirusprogrammene har blitt hakket mer avansert siden jeg innstallerte et sist ...

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo ikke ha det så tungvint! Jeg vil kunne beholde historikken, og jeg vil kunne gå inn her og andre steder uten å logge på hver gang. Noen som har tips? Finnes det mer brukervennlige programmer?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 16:11   #2
- så bra!
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2009
- så bra! er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Antivirusbeskyttelse med trøbbel ...

Tror du kanskje har glemt å huke av for - "Husk meg" når du logger inn på Lavkarbo.no? Bruker du det vil du kunne gå rett inn uten brukernavn og passord - helt itl den blir lettet igjen.
Prøv det først og se om det hjelper - lykke til.

- så bra! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse + Dr. Lutz Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 16:14   #3
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Nei da, det gjør jeg hver gang . Men det hjelper ikke, må likevel logge på. Det er helt sikkert at dette har med antivirusprogrammet å gjøre, alt er i skjønneste orden uten. Ellers takk

Gammel 23-11-09, 17:23   #4
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Jeg bruker Avast, du kan jo teste det å se om det går bedre.

Gammel 23-11-09, 17:41   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Det er helt sikkert noen valg under options hvor du huker av for hva som programmet skal utføre og hvor ofte.

Husk/slett passord, husk/slett historikk pleier å være blant disse valga. Sjekk at de er rett avhuka.

Gammel 23-11-09, 17:49   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Jeg bruker Avast, du kan jo teste det å se om det går bedre.

Takk! Rakk å få tips om nettopp Avast før du skrev dette, nå er den installert og alt funker!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det er helt sikkert noen valg under options hvor du huker av for hva som programmet skal utføre og hvor ofte.

Husk/slett passord, husk/slett historikk pleier å være blant disse valga. Sjekk at de er rett avhuka.

Du tenker på i nettleseren eller? Fant ingen "options" i de to antivirusprogrammene nemlig ...

Men nå ser det ut til at alt er i orden! Herlig

Gammel 23-11-09, 17:53   #7
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Takk! Rakk å få tips om nettopp Avast før du skrev dette, nå er den installert og alt funker!
Herlig

Avast og avg er megbra! Synes jeg da...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trøbbel med forumet i Firefox? Paradis-Oscar Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 12 10-09-08 19:41
Trøbbel med feriepenger Photobscura Generell diskusjon 21 02-07-08 13:54
Mct-olje på tom mage = trøbbel? VioLETTa Ketolysekuren 3 24-01-08 11:11
Trøbbel med firefox etter ny versjon mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 2 10-10-05 13:08

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.