Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
![]() |
Proteinpulver uten søtstoffJeg har begynt med styrketrening og ønsker å ta proteinpulver som kosttilskudd. Men er veldig skeptisk til kunstig søtstoff, ønsker ikke å bli avhengig av det igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() |
Sv: Proteinpulver uten søtstoffSoyaprotein med nøytral smak er ikke tilsett søtstoff såvidt jeg kan se (correct me if i'm wrong), men smaker ikke så godt. Jeg laga meg en smoothie med soyaprotein i før trening idag og det gikk greit å drikke, men jeg kjente litt av smaken alikevel, men det var drikkendes altså! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 57
![]() ![]() |
Sv: Proteinpulver uten søtstoff
Hvorfor det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel noen ganger litt lettere å slenge i seg en proteinshake når man kommer hjem fra trening, enn å begynne å steke biff og koke egg.
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
De fleste store produsentene har en variant av proteinpulveret sitt uten tilsatt smak. Se om du finner noe www.gymgrossisten.com |
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
![]() |
Sv: Proteinpulver uten søtstoffNutrisport 90+ Vegan og Danlab 100% Whey er begge uten noen form for tilsetning og ganske nøytral på smak.
![]() |
![]() |
#7 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Proteinpulver uten søtstofftech nutrition fåes i flere smaker. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: atkins
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 53
![]() |
Tech nutritionHar selv brukt diverse produkter (Prozyme, Kreatin, Fres og Brenn) fra Tech Nutrition og må si at disse holder høy kvalitet! Prozyme proteinpulveret smaker godt og fungerer helt fint for meg. Dog litt overpriset!?
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: Proteinpulver uten søtstoffhar dere hatt noen erfaring med disse to? jeg trener mest kondisjon (sykkel) og merker jeg bruker lengre tid på restitusjon, kanskje disse hadde vært nå? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
![]() |
Sv: Proteinpulver uten søtstoffDet er ei stund siden nå, men jeg endte opp med denne fra www.bulkpowders.co.uk. Er veldig førnøyd med denne! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Vafler/Wraps (uten søtstoff) | elco | Bakst | 6 | 05-05-10 20:53 |
Proteinpulver uten aspartam? | Impulsiw | Spørsmål og svar | 19 | 22-10-08 18:15 |
Smoothie uten proteinpulver og egg? | Ruska | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 6 | 25-04-07 11:00 |
Proteinpulver med smak uten aspartam? | Ulvemor | Kosttilskudd | 6 | 14-04-07 18:56 |
Proteinpulver uten (kunstig) søtningsstoff? | Solan | Kosttilskudd | 9 | 11-01-07 21:31 |