Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Long time no see ... Julegaver!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-12-09, 12:43   #1
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Long time no see ... Julegaver!

Hei...her var det leeenge siden jeg var innom..
Åssen går det med dere alle?...

jula er snart her, og jeg har ikke blitt ferdig med julegavene enda...Ligger faktisk greit etter skjemaet:P...

Har dere noen tips?..
Til foreldre som har alt?
Til verdens beste storesøster som nettopp har kjøpt leilighet med kjæresten?...

Og jeg leiter meg ihjel på nettet, etter sykkelvesker som ser litt kule/fine ut...
Ikke sånne sportsvesker liksom..

Hjelp noen??

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 13:01   #2
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Long time no see...Julegaver!!!

Heeeei! Kos å se deg!

Julegaver ja, der sliter litt sjøl. Men skal vi se ... Foreldre som har alt ... Hvis de liker musikk, kan du kanskje finne en cd de ikke har, av noen de liker? Eller en bok? Ellers pleier jeg og broren min å kjøpe vin, kaffe og ost eller noe annet som vi vet vedkommende liker.

Til søsteren som nettopp har kjøpt leilighet må det vel være perfekt med kjøkkenting feks? Det ble jeg i hvert fall veldig glad for å få når jeg flyttet. Eller andre ting til leiligheten, spørs jo hva de har fra før og sånt.

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 23:37   #3
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Long time no see ... Julegaver!

Til foreldre som har alt: Gavekort på teater/kino/middag e.l.

Til nyinnflyttede: Sengetøy er alltid safe. Digg å krype ned i nytt engetøy i ny leilighet

Gammel 13-12-09, 11:18   #4
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Takktakk...Har en sånn ting med at det skal ligge en tanke bak alt jeg kjøper...
Ikke bare kjøpe for åkjøpe liksom..Det sk være noe spesielt...
Mamma og pappa reiser en del-mye med buss,så blir nok noe i forbindelse med det tenker jeg..

Så var det sykkelveske da...Har sendt Mail oooveralt for å prøve å få tak i veskene de selger på den nederlandske siden til Kitch Kitchen...ikkeble hell enda;(

Gammel 13-12-09, 12:32   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Danskene er jo en sykkelnasjon, så jeg søkte på dansk: http://www.cykelbutikken.eu/product.asp?product=2216
http://plus.politiken.dk/ANDRE_VARER...ske(1319).aspx
http://www.cykelshopper.dk/pi/Cykelt...E_1944_69.aspx
http://www.buhlcykler.dk/shop/63_BASIL_Cykeltasker/

Disse var fantastisk morsomme til hund og katt: http://www.mypets.dk/product.asp?product=721

Gammel 14-12-09, 19:50   #6
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

tusen takk!!!!!

Fikk tak i ei fantastisk snill dame også, som har butikk...ho kunne kanskje kjøpe inn det jeg ønsket meg

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmelagede julegaver ... Sivi Smoothies / drikke 4 02-12-09 00:24
I dag sprakk jeg BIG TIME! Millsi Ketolysekuren 29 03-11-07 13:38
Hjemmelagede julegaver mofe Generell diskusjon 13 17-10-05 17:46

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.