Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

skal på kroppsanalyse....

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 15-12-09, 11:19   #1
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

skal på kroppsanalyse....

oioioi nå er det spennende her, har bestilt meg kroppsanalyse til i morgen, og da blir det spennende å sammenligne med for ett år siden FØR trening og FØR lavkarbokostholdet....Men hva skal jeg ha på meg egentlig? Det er på Sats og jeg skal jo ikke trene der eller noe....Og vil jo veie inn minst mulig på vekta, særlig nå etter en karbohelg som ikke har akkurat vært snill med vekta.... ( lurer noen ganger på om hodet/underbevissthet/kropp prøver å sabotere for seg selv?? Var inne i en kjempenedgang, og så var det nabofest og da var det gjort.....Sikkert kroppens onde plan for å få meg over på karber igjen)

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 14:16   #2
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: skal på kroppsanalyse....

Ingen på Sats som kommer til å reagere på om du kommer i en lett treningsbukse og t-skjorte, vel? Tror ikke de engang vil registrere at du går, uten å trene.. Lykke til.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? *pippi m gutt og jente* Lavkarbo generelt 7 31-05-09 12:26
Skal, skal ikke? marquise Ketolysekuren 3 04-06-08 11:21
Den skal tidlig krøkes som god kvinne skal bli Albertine Livets lyse side 0 31-10-05 08:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.