Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Plutselig gravid, hvordan skal jeg spise nå?Jeg har fulgt ketolysekuren i 3 mnd, for så å gå over til generell lavkarbo inspirert av ketolysekuren, Annika Dahlquist og Skaldeman de siste 2 mnd. Har stort sett vært i ketose hele tiden, men har nå blitt gravid (veldig lite planlagt!!) og må ut av ketose etter det jeg har skjønt. Men hva skal jeg da spise? Jeg har jo tittet litt rundt og funnet ut at jeg bør sjekke Fedons kosthold og Atkins vedlikehold, og synes sistnevnte virker mest fristende, men finner lite info om det her inne. Er det noen som kan komme med noen gode tips? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF - egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig gravid, hvordan skal jeg spise nå?Gratulerer med en liten spire! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Plutselig gravid, hvordan skal jeg spise nå?Ja jeg har bestilt noen bøker fra biblioteket som jeg skal sjekke ut. Ang ketose er det ikke sikkert det har noe å si, men jeg får vel nesten være på den sikre siden.... Er spent på å se hvordan effekten av lavkarbo kosthold i svangerskap vil slå ut i forhold til EKSTREMT HØY karbo kosthold som jeg hadde i mine andre to svangerskap. Jeg la på meg 15 kg i hvert av de, så blir spennende å sammenlikne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig gravid, hvordan skal jeg spise nå?Bønner og linser er fint for å øke karboinnholdet
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig gravid, hvordan skal jeg spise nå?Gratulerer med ei lita spire! Så spennende.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Plutselig gravid, hvordan skal jeg spise nå?Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Jeg skal avslutte ketolyse. Men hvordan skal jeg gjøre videre ifht mat? | *pippi m gutt og jente* | Lavkarbo generelt | 7 | 31-05-09 12:26 |
Hjelp, gravid, dårlig matlyst. Hva bør jeg spise? | matvraket | Spørsmål og svar | 25 | 01-05-09 21:59 |
Hjelp, hvordan skal jeg spise? | Liv | Lavkarbo generelt | 5 | 31-03-09 14:23 |
Hvordan skal jeg klare å spise ofte nok? | Hannehk | Ketolysekuren | 14 | 22-07-08 21:12 |