Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: stavanger
![]() |
Sukker i chilihei. laget min første middag nå. sko ha i litt chili, brukte knust chili på glass. og nå så jeg at det var tilsatt sukker. brukte lite men er dietten ødelagt pga dette? taknemmelig for svar, nybegynner skal dere vite!! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: sukker i chili.Sukker er selvsagt ikke noe vi skal ha på lavkarbo, men den lille mengden som er i chillien din gjør nok ikke særlig skade |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: stavanger
![]() |
Sv: sukker i chili.tusen takk for svar. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukker i chili
Nå er dessverre dietten helt ødelagt, og du kan aldri begynne igjen. Neida, nå bare tøyser jeg. Om du ved et uhell får i deg litt sukker har ikke dette så mye og si med mindre det er snakk om mange gram. Det du i hovedsak bør tenke på er, hvor mange gram karbohydrat du fikk i deg som følge av tabben. Ofte er det kun små mengder sukker i slike produkter, og da er det normalt sett ikke så farlig. Siden du har en egenkomponert diett så er det også vanskelig å si om noe er ødelagt, og ikke minst, ødelagt i forhold til hva?
![]() |
![]() |
Emneord |
sukker i chili. |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Søt chili-saus | AnnaV | Middag | 33 | 25-02-14 18:32 |
Søt chili saus | Jabba | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 0 | 08-10-09 18:21 |
Chili con carne? | Charlotte88 | Middag | 3 | 13-08-09 14:36 |
Sukker Alkoholer eller Sukker Arter ... | miss_celica_83 | Lavkarbo generelt | 2 | 23-05-07 17:53 |