Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvordan søker jeg egentlig?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-10, 16:21   #1
purple
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 31
purple er på en erverdig vei

Hvordan søker jeg egentlig?

Jeg prøver å finne en oppskrift på kjeks som jeg så her engang på oppskrift forumet. Men når jeg skriver kjeks i "søk" får jeg opp en haug med blogger og innlegg som inneholder kjeks i innlegget. Er det noen måte å søke bedre på. Litt kjedelig å måtte lese gjennom alle innlegg som inneholder ordet kjeks.

Mulig det er noe jeg ikke har skjønt, kan noen forklare meg??

hilsen dumma

purple er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:32   #2
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: hvordan søker jeg egentlig?

I boksen du kan søke, står det utvidet søk. Der får du opp flere alternativer.

Skriv kjeks som nøkkelord, så velger du oppskrifter (med underforum) i boksen med alle forumene du kan søke i (søk i fora står det visst).

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 17:30   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan søker jeg egentlig?

Gå på Oppskriftsdelen av forummet og søk der
der er det et eget søk

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 17:32   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan søker jeg egentlig?

Under reklamen nesten øverst på oppskriftssiden, så er det en tjukk grønn linje. Til venstre står det Underfora: oppskrifter og til høyre står det "søk i dette forumet"

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 14:23   #5
purple
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 31
purple er på en erverdig vei

Sv: hvordan søker jeg egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

I boksen du kan søke, står det utvidet søk. Der får du opp flere alternativer.

Skriv kjeks som nøkkelord, så velger du oppskrifter (med underforum) i boksen med alle forumene du kan søke i (søk i fora står det visst).

Skjønte ikke helt dette jeg. Når jeg trykker på utvidet søk får jeg opp Bloggtittel inneholder: Bloggtekst inneholder: ikke noe om underforum og nøkkelord.

purple er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 14:34   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: hvordan søker jeg egentlig?

Opprinnelig lagt inn av purple, her.

Skjønte ikke helt dette jeg. Når jeg trykker på utvidet søk får jeg opp Bloggtittel inneholder: Bloggtekst inneholder: ikke noe om underforum og nøkkelord.

Du må ikke klikke på Utvidet søk under Blogger, men den andre Utvidetsøk greia over Bloggene!

Det er liksom to Utvidet søk knapper! Du må bruke den øverste!!!

Ikke særlig godt forklart, men....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stekt egg til frokost; hvordan regner man egentlig ut karbohydrater her? Estrella Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 25-01-10 20:34
Induksjon. Hvordan ser denne dagen egentlig ut? batta79 Atkins kosthold 4 09-09-09 23:28
Drikk mye vann - men hvordan er egentlig vannet? Bolla Piggsvin Ketolysekuren 40 10-02-07 12:19
Hvordan går det egentlig? rdalen Spis deg ned i vekt med Skaldeman 15 30-03-06 08:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no