Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvorfor ikke Endulge baren?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-01-05, 01:32   #1
Elisabeth
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Elisabeth er på en erverdig vei

Hvorfor ikke Endulge baren?

Står på papiret at den ikke passer for fase 1. Hvorfor det? Det er jo lite karbo i den også

Elisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins! Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 09:28   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Endulge baren er bare snop Altså 2 bortkastede karbohydrater i induksjonen.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 09:33   #3
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

ganske sikker på at den endulge baren ikke bare er snop,,,var vel den lille sjokoladen som var KUN snop,er vel proteiner i endulgebaren....kan ikke hjelpe deg ellers,,,har ikke så mye greie på atkins jeg,,

men det er det jo maaange her som har,så svarene strømmer nok snart inn.

ha en toppers dag og good luck

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-05, 09:43   #4
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

I advantage er det proteiner, Endulge er bare snop

Men; Den Advantage som Atkins Senteret anbefaler er berike med vitaminer og mineraler, slik at den skal bli et mini-måltid. Mens den norske Advantage-baren er ikke tilsatt noe næring. Så den er egentlig bare protein og snop

Gammel 13-01-05, 09:44   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Den er bare sjokolade og søtstoff og som HP sier, den er bare snop. Den passer ikke under induksjonen fordi du under induksjonen skal spise "rent" - egg, kjøtt, fugl, fisk, ost grønnsaker etc. Du skal ikke spise "søtt" og unngå søtstoff så langt det er mulig. Induksjonen er ment som en rense periode hvor du skal stabilisere blodsukkeret (og minske søtsuget), rense kroppen for slaggstoffer og venne deg av med bl.a. søtsmak.

Den er grei, men for meg som har gått på Atkins lenge og bevisst holdt meg unna snop og bar'er, - er den altfor søt og kvalmende. Liker Lindt Excellence 85% mye bedre !!

Gammel 13-01-05, 09:48   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl

ganske sikker på at den endulge baren ikke bare er snop,,,var vel den lille sjokoladen som var KUN snop,er vel proteiner i endulgebaren....kan ikke hjelpe deg ellers,,,har ikke så mye greie på atkins jeg,,

Endulge ER den lille sjokoladen og ER kun melkesjokolade. (den fåes også med nøter og i andre versjoner, men ikke her enda. Endulgen er den øverst på bildet.

Den som har proteiner heter Advantage
og finnes også i flere versjoner i utlandet.

Gammel 13-01-05, 10:02   #7
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

okidoki...gir meg jeg,,,,ler.hender jeg surrer litt med huggu mitt...ler.

så i life bladet av det har kømmi enda to nye slag..spennende å prøve noe nytt,en helt ny verden for meg nå når man veit at det finnes no å kose seg med iblandt.er jo dyrt syns jeg men,er vireklig verdt det når man har levd uten noe slags godis i mange mnd.

Gammel 13-01-05, 11:38   #8
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Æddabædda jeg får 30 % på alle Atkinsvarene. Skal ned på jobben i morgen og handle.

Gammel 13-01-05, 12:02   #9
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Slå deg løs Iset

Gammel 13-01-05, 12:10   #10
Elisabeth
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Elisabeth er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Iset

Æddabædda jeg får 30 % på alle Atkinsvarene. Skal ned på jobben i morgen og handle.

Skal der IDAG jeg! Og imorgen

Elisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins! Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 07:14   #11
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

urettferdig asså er jo så vanvittig dyrt for oss andre..tenkte jeg skulle unne meg en advandage eller hva den heter i morra....lørdag.den er jo skikkelig god...ok at det går ann å kose seg litt selvom man går på lavkarbo kur.....jippi. god helg

Gammel 28-01-05, 16:55   #12
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

snoopygirl - den inneholder maltitol, så lurt å spise noen biter først, og så vente noen timer - før man momser i seg resten

Jeg spiste en slik i helga, og priser meg lykkelig over at jeg tåler den Har dog prøvd andre barer med maltitol i - og de får jeg RÆVVA vondt i magen av.. vi snakket om dette på treffet i helgen, at man kan tåle maltitol i noen produkter, og ikke i noen andre.. noe med sammensetning eller noe sånt

Gammel 28-01-05, 17:36   #13
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Hvor: M & R
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Kanskje det ikke er maltitolen dere reagerer på, disse sjokoladene inneholder jo utrolig mye forskjellig.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 17:37   #14
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Kanskje det ikke er maltitolen dere reagerer på, disse sjokoladene inneholder jo utrolig mye forskjellig.

Hvem vet Iallfall er det mange som sier, at etter at de har spist en bar, enten det er atkins eller what, (dvs. proteinbar) - så føles det som en stein i magen. Ikke så vondt kanskje, men ikke så deilig heller, altså...! Hm...

Gammel 28-01-05, 17:57   #15
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Da foreslår jeg at noen lager en spørreundersøkelse om hvilke de tåler og hvilke de ikke tåler. Jeg spiser ikke annet enn 86% sjokolade så jeg kjenner ikke alle produktene, Iset kjenner jo de som de har på helsekosten, kanskje hun kan lage en liste please.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-01-05, 18:05   #16
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Tja.. nå er det jo slik med ALT vi mennesker putter i oss da.. noen tåler det ene, noen det andre, noen tåler ingenting, og noen tåler alt...

Gammel 28-01-05, 18:49   #17
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Tja! det hadde nå vært morro å kåret en værsting og så sett om det var den som hadde størst innhold av maltitol. Hvis ikke måtte en jo ha sett på de andre ingeridensene.

Gammel 28-01-05, 19:15   #18
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Jepp, en sånn spørreundersøkelse har jeg lyst på også! Er artig, det.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
endulge sjokoladen og advantage bare snoopygirl Lavkarbo generelt 14 09-01-05 17:04
Tok en endulge bar i indtroduksjonsfasen atkins Roy82 Induksjonen 12 09-01-05 03:05

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.