Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dag 1!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-03-10, 01:00   #1
Lilledolly
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Lilledolly er på en erverdig vei

Dag 1!

Hei dere

Idag har jeg hatt dag 1, jeg har lest mye rundt om kring på nettet om kuren, men jeg har ikke kjøpt boken, da jeg bor i england, og ville gjerne starte med en gang!

Men kan noen se på maten min idag, å fortelle meg om det ser greit ut, hvordan ligger jeg ann med karbs?

-En pakke revet kylling, ca 1 middagsporsjon i størrelse
-Salat; kinakål, paprika, agurk, fetaost + fetaost "vann", kylling, rømme, salt og pepper
-Kjøttdeig med salt, pepper og paprika, med ost og rømme over
-To skinkeskiver, en osteskive, agurk og philadelphia

Noen der ute som vil veilede meg litt? Kommer jeg i ketose av dette?

Lilledolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 01:14   #2
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Dag 1!

Du skriver jo ikke hvor mye du har spist, men du bør komme i ketose av det. Du ser ut til å få i deg en del fett også.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 13:11   #3
Lilledolly
Nytt Medlem

Medlem siden: Mar 2010
Lilledolly er på en erverdig vei

Sv: Dag 1!

Hei, takk for svar

Det var som sagt ca en middagsporsjon med revet/oppskjært kylling. Fant ut at det var 6,6 karbs i hele pakken, noe som var litt mye. Men det var nok pga en sånn liiiten marinade utenpå. Så da vet jeg til neste gang å kjøpe uten det i hvertfall!! Hehe

Også var det en suppeskål med salat, agurk ogpaprika, og ca 7-8 fetaost terninger, og 2 ss rømme med litt kylling oppå.

En halv pakke (200g) kjøttdeig, med 1,5 ferdig oppskjært osteskive (dvs ganske tykk) med ca 2 ss rømme og ca 5 ganske store blomkål buketter

1 ferdig oppskjært osteskive, 2 ganske store, men tynne skinkeskiver, 1-2 ss philadelphia og 6 agurkskiver

Håper dette hjalp litt Flere synspunkt?

Idag spiste jeg en omelett av 3 egg, med 1,5 osteskive, 2 skinkeskiver og ca 4-5 rosenkålbuketter oppi.

Håper jeg ligger greit ann

Lilledolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.