Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Noen som vil hjelpe en nybakt lavkarboer litt?Heisann! Jeg har nå begynt på mitt nye liv som lavkarboer, og trenger litt hjelp tror jeg. De to første ukene så gikk jeg ned 3,3 kg og var kjempefornøyd og 100% overbevist om at dette var noe for meg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: En slags egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe en nybakt lavkarboer litt?Den vanligste feilen er for lite fett og for lite vann... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#3 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe en nybakt lavkarboer litt?
Heisann, tusen takk for svar! Den egenkomponerte lavkarboen jeg mener, er egentlig så lite karbohydrater som mulig. Ikke ketolyse, men rett og slett bare kutte ut de åpenlyse karbohydratene og få i meg i de sunne istedenfor. Spise fett og proteiner og slike ting, og karbohydrater i en moderat mengde som er sunt og slankemessig korrekt. På en måte |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe en nybakt lavkarboer litt?Og forresten, tusen takk for linken! Den skal jeg pløye igjennom, kanskje jeg finner ut hvilken retning jeg skal satse på! Blir vel lettere å hjelpe da |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nytt Medlem
![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe en nybakt lavkarboer litt?Okei, etter å ha lest kjapt igjennom de fleste linkene der, så er det nærmeste jeg kommer det jeg har drevet på med til nå, South Beach-dietten. Den ser ganske likt ut som det jeg driver med, så skal prøve å lese meg opp på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe en nybakt lavkarboer litt?Da vil jeg anbefale deg å lese deg litt opp på de ulike retningene og så følge en av dem til du har fått litt mer erfaring og heller gå over på egenkomponert da |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan noen hjelpe meg litt? | Inger33 | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 13 | 27-10-09 09:07 |
Ny her, kan noen hjelpe meg litt? | madisa | Ketolysekuren | 6 | 21-04-09 16:07 |
Kan noen hjelpe meg og regne litt på noe? Er litt usikker på en ting | h.e.l.e.n.e | Ketolysekuren | 4 | 25-08-08 22:13 |
Noen som kan hjelpe meg litt? | Smurfine | Lavkarbo generelt | 8 | 24-02-08 18:50 |
Kan noen hjelpe meg litt? | Villemo | Ketolysekuren | 48 | 11-09-07 14:08 |