Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hjelp! Ikke sulten!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-10, 08:27   #1
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Hjelp! Ikke sulten!

Nå har jeg vært i ketose i noen uker, (tror jeg), og jeg er bare ikke sulten lenger!! Må tvinge meg selv til å spise, de siste to dagene har jeg spist en kyllingsalat, to skyr, to knekkebrød, litt tomat, en Atkinsbar, og to ruter 86 %. Fordelt på TO dager! Jeg kjenner at jeg bare ikke orker å spise noe særlig, men føler vel at jeg trenger litt næring, har en meget fysisk krevende jobb... Noen som har opplevd det samme? Er dette en tilstand som går over? Kan jo ikke være sunt
Blir kvalm når jeg spiser, liksom......

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 08:30   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Et helt vanlig "problem"!
Om du scroller helt nederst på siden finner du nok noen tråder om det samme!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 17:02   #3
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Jeg er heller ikke sulten, og ihvertfall ikke sugen, nå etter at jeg kuttet ned på karbohydratene. Men jeg synes det er en stor befrielse siden jeg syntes jeg hadde så stor apetitt bestandig tidligere og tenkte på mat hele tida. Nå tenker jeg ikke på mat og spiser når jeg må fordi kroppen krever det. Om du spiser to ganger om dagen er ikke det ille. Du kan forsøke å spise litt og flere ganger, det er jo det beste for forbrenninga. Jeg tvinger ikke meg selv til å spise, men venter til det har gått fem timer og kroppen krever mat. Om du ikke kjenner et slikt krav kan det hende kroppen forbrenner ditt eget fett, men tror dette ikke blir så effektivt om du ikke spiser. Når jeg har gått fra å forbrenne karbohydrater til fett er det ikke apetitten som styrer inntakelsen av mat mer, men sult fra dypt i kroppen. Ikke tungen men magen. Hva med et grillet kyllinglår?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 20:17   #4
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

ada-emilie, nå har faktisk matlysten tatt seg opp her i gården, akkurat spist masse taco, med litt mandler og 86 % til dessert Og jeg har spist 3 ganger før i dag, så tror jeg er "back on track". Kanskje jeg bare har vært litt stressa, mye som har skjedd her denne uka

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 21:16   #5
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Bra du fant ut av det og vil spise igjen. Alt til sin tid,ja? Er vel egentlig ikke noe å uroe seg for om kroppen plutselig vil eller ikke vil noe uvanlig. Å stole på kroppen synes jeg er vanskelig selv.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-03-10, 21:23   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Jeg sliter litt med akkurat dette nå. For første gang i mitt liv er jeg store deler av dagen slett ikke sulten og blir faktisk litt kvalm om jeg tenker på mat!
Til meg å være er det nesten litt skummelt, har ALDRI opplevd situasjoner der jeg ikke har kunnet spise tidligere!

Spiser jo litt da, når jeg brått blir sulten, så.......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 09:08   #7
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Men har du energi nok til dagens gjøremål, Kitt? Da forbrenner du jo av eget fett til det og det er jo bra om du vil ned i vekt. Det vil nok gå over at du ikke har matlyst. Så lenge du ikke føler behov for mat er jo alt i orden. Du forbrenner sikkert fra lageret ditt effektivt. Hva med en gresk salat og grillet kylling?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 10:26   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Energi nok har jeg aldri, har fibromyalgi og sliter med ekstrem utmattelse og er alltid trett, men skjønner hva du mener!

Er ikke redd for helsa eller sånt, det er bare utrolig uvant til meg å være!
Legene trodde ikke jeg kunne ha blindtarmbetennelse for jeg var så innmari sulten!
Jeg har kunnet spise uansett om jeg syk eller frisk, sliten eller oppspilt, deppa eller i ekstase etc etc Jeg er sykepeleier og blir ikke kvalm av noe....

Derfor er det snålt å bli uvel bare av å tenke på mat!

Bakte Nannahs lyse brød i går. Kjempegodt! Det blir nok spist en del fremover for å komme over denne kneika!

Varm, grillet kylling hørtes også ganske digg ut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 13:30   #9
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Skjønner. Jeg har vært som deg: alltid apetitt nok. Og nå på ketolyse har jeg mye mindre. Synes dette er en befrielse,jeg. Og ikke minst er det å ha blitt kvitt stresset etter karbohydrater, fordi blodsukkeret har falt etter kort tid, en lettelse. Nå kan jeg lage mat i ro og mak selv om det er lenge siden kroppen har fått mat. Ahh, lettelse. Kroppen min sier nei takk til karbohydrater nå, som om den er sjeleglad for å forbrenne fett istedet. Den er lettet som jeg,liksom

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 13:35   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Du kan forsøke å spise litt og flere ganger, det er jo det beste for forbrenninga.

Dette må du nesten utdype .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 13:53   #11
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Mat fordelt på minst 3, -5 måltider utover dagen holder forbrenningen høyere oppe enn om man spiser e'n gang om dagen. Sånn er det med aktivitet også faktisk. Istedenfor en times tur er det bedre å fordele minuttene man er aktiv utover dagen. Lange perioder med passivitet setter ned forbrenningen. (Ett stort måltid om dagen er dessuten belastende for kroppen.) Når kroppen kjenner den hele tida får tilførsel av energi vil den ikke være redd for matmangel og sette ned forbrenningen, og lagre energi når den endelig får mat. Den vil forbrenne for fullt fordi den har tilgang nok.
Derfor sier en av kostholdfilosofene at det ikke skal gå mer enn 6 timer mellom hvert måltid.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 14:00   #12
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

På ketolyse heter det at man skal spise seg passe mett når man er sulten!
Man skal ikke presse i seg mat om man ikke har lyst på noe!

På ketolyse er fettforbrenningen konstant, uansett nesten hva du gjør. Det er derfor vi godt kan spise når vi er sultne, selv om klokken snart er leggetid!

Men som du sier, det skal helst ikke gå mer enn 6 våkne timer uten at man tilfører kroppen næring, også på ketolyse.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 14:19   #13
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Ja, typisk; aldri enten eller, men både -o'g Om en svært mager person mister matlysta er det skumlere rent objektivt sett. Men det kan være skummelt å gå ned i vekt selv om man er overvektig også. En del som er overvektige er det fordi de trenger fettpolstringen fordi de er sårbare. Og når de skal ned i vekt må de kjenne på denne sårbarheten og finne nye måter å beskytte seg på mot å bli såret. Mange må kjenne på sorg, sinne, frykt og fortvilelse som er dyttet ned ved hjelp av mat/snop tidligere. Jeg er selv medlem av interessegruppa for kvinner med spisefortyrrelser, der tvangspisere også er medlemmer og kan være med i støttegrupper, temakvelder og annet. IKS ligger i dronningensgate i Oslo. På nettet sees hele adressen og tilbudene de har, ikke bare i Oslo:iks.no. Vil bare nevne det i tilfelle noen skulle finne det av interesse. Beklager at det var litt utenfor tema.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 14:35   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Ja, men dette stemmer ikke på et lavkarbokosthold hvor hoveddelen av energi kommer fra fett og protein, i den rekkefølgen. Fett- og proteinrik mat bruker nemlig lenger tid på å fordøyes, sånn at energitilgangen er jevnere og varer lenger. Små og hyppige måltider har dermed ingen som helst effekt på fettforbenningen, da det ikke er noen blodsukkertopper som fordrer lagring av fett i cellene.
På et kosthold med mer karbohydrater må porsjonene være små og hyppige, nettop fordi et sånt kosthold gir kjappere blodsukkerstigning og -fall.
På et lavkarbo/høyfettkoshold er det ideelle å følge det naturlige og åpenbare elementet ved sult/metthet.
Så beklager, men den teorien utgår i denne sammenhengen .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 14:47   #15
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Har man liten appetitt i utgangspunktet, er det vel uansett lettere å få i seg 3-4 små måltider dagen igjennom, enn å tvinge i seg 1-2 store måltider for å få dekket kaloribehovet. Det er jo ikke gunstig å leve på f.eks. 500 kalorier dagen selv om man ikke føler for å spise, så å kun følge kroppens sultsignaler kan jo være litt skummelt i lengden.

charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 14:55   #16
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Hvorfor skulle det være skummelt å følge kroppens signaler? De er jo kroppen man gir mat!

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 14:56   #17
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Dt skulle stå: det er jo kroppen man tar vare på med mat, ikke sjela

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 14:56   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Opprinnelig lagt inn av charlot, her.

Har man liten appetitt i utgangspunktet, er det vel uansett lettere å få i seg 3-4 små måltider dagen igjennom, enn å tvinge i seg 1-2 store måltider for å få dekket kaloribehovet. Det er jo ikke gunstig å leve på f.eks. 500 kalorier dagen selv om man ikke føler for å spise, så å kun følge kroppens sultsignaler kan jo være litt skummelt i lengden.

I en overgang kan det sikkert være lurt. De fleste opplever sånne perioder, og de er som regel forbigående. Det endrer likevel ikke det fysiologiske.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 15:12   #19
charlot
Juniormedlem
 
charlot sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 35
charlot er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Hvorfor skulle det være skummelt å følge kroppens signaler? De er jo kroppen man gir mat!

Nettopp derfor bør man jo sørge for å gi kroppen det den trenger for å fungere optimalt? Er man under langvarig stress f.eks. er det jo ikke alltid så lett å lytte til hva kroppen trenger (og det er jo ikke bra for muskelmassen heller)

charlot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vegetar Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 19:34   #20
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Men kroppen gir jo signal når den vil ha mat. Den vil ikke ha mat når den er stresset fordi da vil den ikke kunne fordøye maten ordentlig.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 20:49   #21
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

ada-emilie: Det med å spise flere ganger om dagen for å holde forbrenningen oppe er bare tull. Det skal mer enn en dag eller to å ødelegge forbrenningen. Den som ødelegger forbrennineng er langvarig sultekur og/eller meget lav fettprosten. (ekstrem undervekt)
Tenk på alle som er syke, har omgangsyke, etc. De ødegger da ikke forbrenningen på de 2-7 dagene det står på!

Kroppen trenger heller ikke vente fem timer med å få mat hvis man er sulten. Med et godt regulert kosthold så spiser man når man er sulten. Slik som ved lavkarbo. Lavkarbo regulerer vekt og matinntak der etter. Det er det som er så flott!

At noen mister matlysta, eller det føles sånn, når man går på lavkarbo, betyr ikke nødvendigvis at man er spiseforstyrret. Men uvant for oss som alltid har hatt sug etter mat, alltid ville HA mat, at man nå er NORMAL, kan spise normale mengder, til normale tider.

Og hvor har du lært at maten ikke fordøyes ordentlig ved stress?
Det som er problemet med stress og lite søvn er at kroppen skiller ut "et eller annet hormon, kortisol??" som gjør at kroppen lagrer fett, istede for å forbruke det. Kroppens måte å beskytte seg på i krisetider.

Jeg for min del får diaré av stress.... All mat fyker rett igjennom.

Sorry hvis jeg er krass, men en person som strever etter skadelig BMI, trenger profesjonell hjelp, ikke slanke/kostholdsforum som dette. (ser du er medlem av IKS da.)

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 21:55   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Det som er problemet med stress og lite søvn er at kroppen skiller ut "et eller annet hormon, kortisol??" som gjør at kroppen lagrer fett, istede for å forbruke det. Kroppens måte å beskytte seg på i krisetider.

Jepp . Kortisolet øker under stress, og bryter ned protein til glukose, hemmer glukoseopptak til andre celler, sånn at insulinet lett øker.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-03-10, 23:24   #23
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Vettel:at du får diare underbygger jo min påstand da

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 00:08   #24
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

det er vel også sånn .i alle fall med meg noen ganger ,, at jeg rett og slett ikke orker tanken på lavkarbo mat der og da ..og er sågar ikke sulten,,men hiver jeg i meg ei skive brød, er jo sulten der med en gang,,og til det vil jeg si desverre ,,da hiver jeg meg over alt såkalt ulovlig , i alle fall for min kropp,, da er det noe forstyrret oppe i hodet mitt som kobles inn,,og det kan ta noen dager før jeg får hentet meg inn igjen ,, noen ganger klarer jeg det dagen derpå

men skjønner at det ikke er sånn trådstarter har det..at det også kan være mer alvorlige ting,,at hun ikke har lyst på mat i det hele tatt

og til den foreningen for spiseforstyrrelser , fins den bare i oslo ?

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 00:14   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Ikke sulten!

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

men skjønner at det ikke er sånn trådstarter har det..at det også kan være mer alvorlige ting,,at hun ikke har lyst på mat i det hele tatt

og til den foreningen for spiseforstyrrelser , fins den bare i oslo ?

Matitt har funnet igjen apetitten sin, hun!

Og på iks.no finner du også flere lokallag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sugen på mat, men ikke sulten Licota Lavkarbo generelt 3 01-03-10 19:38
Ikke sulten lenger marithja Generell diskusjon 15 15-10-09 10:59
Sulten, men ikke matlyst? Kanonada Ketolysekuren 4 07-12-08 17:11
Ikke sulten ... isabella Lavkarbo generelt 14 10-10-08 14:55
Sulten, men vet ikke hva jeg har lyst på AltforStor Ketolysekuren 2 21-08-07 09:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no