Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerhttp://www.klikk.no/mat/spise/article347197.ece |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerHaha, for en dust. Kvasiutforskende journalistikk på sitt beste! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerEg tenkte akkurat det samme... Og den var jo så informativ også. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerNå er kanskje ikke klikk.no noe helsemagasin heller. Blir som å sammenligne nyhetsendinger med se&hør. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerEdit: er visst normalt med 10-15% fett hos menn og 15-25% hos kvinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerklikk.no har jo en annen artikkel i dag som er litt interessant: http://www.klikk.no/helse/kosthold/article557069.ece |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerOppfølgeren, av mannen selv: http://www.dagbladet.no/2010/03/19/t...fter/10915424/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gjest
|
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerNå føler jeg meg kjempesmart igjen |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerSynes han sa han hadde holdt seg unna brød, potet, ris og pasta? merkelig forståelse av å holde seg unna....
![]() "Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams "Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
![]() |
![]() |
#10 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerDen artikkelen er bare en i en lang rekke tullete ting jeg har lest på klikk.no.
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 47
![]() |
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerIkke skyld på kostholdsfilosofien, hvis du ikke følger den. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#12 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerJoda, dette er tøvete journalistikk. Men likevel - eg trur det kan vera verdt å få ei påminning om at dette ikkje dreier seg om mirakelkurar. Sjølv er eg ikkje interessert i alt for teknisk og innforstått terminologi om kosthaldsfilosofi og liknande. Eg er interessert i biokjemien, men det dreier seg om ting som har avgrensa brukarnytte. Grunnen til at eg held på med dette er at eg er overtytt om at det destruktive samspelet mellom karbohydrat og insulin er nøkkelen til overdriven apetitt, sukkersjuke type II og fedme, og at feit mat kan få systemet i balanse. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#13 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klikk.no's medarbeider konkluderer med at Lavkarbo ikke virkerDen artilkkelen om at lavkarbo er tull, er ganske gammel (2008). Virker nesten som om jo flere år tilbake man går - jo mer kårny er oppfatningene om lavkarbo. Det er heldigvis flere og flere som skjønner prinsippene i lavkarbo, og at man faktisk må være fet for at man skal gå ned i vekt av det. Fedon Lindberg skrev jo i sin første bok at mettet fett er farlig.... han mener ikke det lenger. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lavkarbo-ikke for tynne ... klikk.no | Fnutte | Nyheter / media | 6 | 09-04-09 19:37 |
Det virker jo ikke! | Melankolibri | Ketolysekuren | 42 | 05-10-06 00:00 |
Lavkarbo som ikke virker. Trenger ekspertenes hjelp! | Carbokiller | Spørsmål og svar | 22 | 09-04-06 19:54 |
Rensekurer virker ikke | Nille | Kosttilskudd | 4 | 04-01-06 21:00 |
Motediettene virker ikke! | HP | Lavkarbo generelt | 20 | 21-12-04 16:34 |