Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
![]() |
Fra pulver og rett til ketolyse?Jeg har gått på Easy Life pulver i 8 uker nå og fått av meg 20 kg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Easy Life
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Det kan være at vketa kan stoppe opp litt i overgangen. Men du vil nok forbrenne fett og det er jo mye viktigere enn om vketa står stille eller ikke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Tenker det jeg også men så går jeg jo på dette Easy Life kurset da, de mener jo at ketolyse er uff uff! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?For ticker, les her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25879 |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?shanks, da fikk jeg det til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Kan vanskelig tenke meg at du "går opp", reelt sett. Du får litt mere fyll i magen, men det retter seg fort! Du er bedre tjent med, i det lange løp, å spise balansert, sånn at du ikke må trene x antall timer hver uke for å holde på muskelmassen din, men kan trene fordi du har lyst, og overskudd, til å gjøre det.. Det aller aller meste er bedre for deg, fysisk og psykisk, enn å tvinge kroppen til å klare seg på 500 kalorier og 50 karbohydrater pr dag. En "vakker dag" så setter kroppen alle bremser på, og da er det gjerne lang vei tilbake.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Å slanke seg ved hjelp av en lavkalori-pulverkur er en tøff og brutal måte å gjøre det på. Min teori og personlige erfaring er at man må kjempe mye hardere for å holde vekten når man har gått ned på denne måten kontra vektreduksjon på en langsom og mer skånsom måte. Kroppen tror at den har vært utsatt for en sultkatastrofe og det husker den i lang tid etterpå, så den holder på det den får tilført når du begynner å spise mat igjen.
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Gått å høre fra deg som erfaring med akkurat dette |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Easy life sier ketolyse er fy fy, men ketolyse er MAT og ikke pulver, man kan ikke leve på pulver for alltid, og da går man opp igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#10 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Ja det er det å holde på nedgangen som er vanskelig! det er jo NÅ den tøffe jobben starter |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Fra pulver og rett til ketolyse?Alle støtter jo sin egen kur. Men av erfaring, så holder dette så mye mer i lengden og når du har gått ned det du skal, så venner du kroppen til litt mer karbo og kan leve normalt, men tenke litt over hva du spiser. Nå jeg gikk over fra pulverkur, så tok det ikke lange tia før alt var på igjen, for alt blir en kontrast til det. Tror ketolyse blir ypperlig når du allerede har vært sååå flink. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Noen som vet noe om Ketolyse og "wheat grass-pulver" ? | Calvin1009 | Ketolysekuren | 4 | 10-01-10 12:27 |
Pulver? | Joika | Ketolysekuren | 0 | 12-05-08 14:30 |
Maltitol-pulver? | stinasol | Spørsmål og svar | 0 | 21-03-07 14:33 |
Proteinshake/pulver | Minus | Atkins kosthold | 2 | 07-06-04 13:59 |
Protein pulver | Hibbedi | Generell ernæringsdebatt | 4 | 20-02-04 12:04 |