Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

OK med whey isolate shake som mat en gang i blandt?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-03-10, 12:32   #1
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

OK med whey isolate shake som mat en gang i blandt?

Jeg er forkjøla og sliter fryktelig med å få i meg mat og jeg er sulten, men jeg blir rett og slett kvalm ( mye slim i halsen og hovne mandler som småblør)av egg og kjøtt og fisk er ikke snakk om.. Jeg får i meg paprika og agurk og stangselleri.. Men jeg må ha noe attåt.. Jeg klarer oss som creme cherie feks..
Er det Ok å lage en shake av whey isolate med jordbæresmak( ja, jeg vet det er suclarose i den), med cocosa/olje og litt fløte og spise grønnsaker til?

Jeg ble superforkjøla etter en sprekk i helga( det ble litt vel mye når vannet plustelig ble borte for resten av våren og jeg forberedte bursdag og sprakk på kaker og pølser).. Og nå må jeg holde meg hardt i skinnet for å få imeg mat og ikke sprekke. Blir jeg for sulten nå kan det begynne med peanøtter og ende med pølser med lompe. Selv om jeg spiser nok fett..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Soy Protein Isolate- noen som kjenner til denne? muskatt Kosttilskudd 0 15-04-09 16:30
Whey proteinpulver trudern Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 09-03-09 13:01
Whey protein i Cheddarbrød.. Sissi Atkins kosthold 8 03-09-08 17:08
Ketose -- bra første gang, ingenting andre gang Corporem Lavkarbo generelt 6 12-05-08 21:19
Whey-protein til baking? Iset Lavkarbo generelt 7 19-07-07 20:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.