Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
![]() |
Jeg skal bake,men hva kan erstattes med Splenda?Vil Natreen pulver være grei nok til å erstatte Splenda med? Jeg har nemlig ikke det i hus. Mener å ha lest at det er bismak på bakevarer med NAtreen oppi? Isåfall,-hva anbefaler dere,som en får lett fatt i,fra den "vanlige" butikken? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal bake,men hva kan erstattes med Spelenda?Det er bismak i alt av kunstig sukker, men natreen er en grei erstatning for splenda
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal bake,men hva kan erstattes med Spelenda?Har jeg ikke Splenda bruker jeg Natreen. Jeg kjenner ingen bismak, men så er det så lenge siden jeg har spist sukker at jeg ikke sammenligner med sukkersmak heller.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
![]() |
Sv: Jeg skal bake,men hva kan erstattes med Splenda?takk dere! Da blir det baking på meg imorgen |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvis jeg skal bake, hva trenger jeg? | Lisekir | Ketolysekuren | 6 | 12-05-09 19:27 |
HASTER: kan jeg bake med splenda på ketolyse? | annabanana | Ketolysekuren | 5 | 25-03-08 14:48 |
Hjelp meg, jeg skal bake.... | Siss1 | Spørsmål og svar | 6 | 30-06-07 22:31 |
Kan jeg bake denne med Splenda?? | Nett | Oppskrifter | 1 | 26-09-06 20:36 |