Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overgang fra ketolyseaktig til fedonHar noen erfaringer med overgang fra ketolyse til fedon? Jeg sitter og lurer på om jeg skal spise litt fedon en stund, det er ikke fordi ketolyse ikke passer meg, men fordi jeg rett og slett har lyst på bittelitt mer karbohydrater og det kunne spise litt frukt, da særlig eple, og annen mat. Dessuten tror jeg at jeg klarer å spise mer mat på fedon. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
![]() |
Sv: Overgang fra ketolyseaktig til fedonI en vektnedgangs fase så anbefaler han IKKE muslien, den må man vente med til vedlikeholdsdietten...og man kan spise 1 Fedon bar om dagen og et lite eple, men spiser du eple ol må du huske på å oppveie med proteiner dvs cottage cheese eller mandler ol. Det var hva jeg fikk anbefalt,alltid å huske at hvis man spiste karber så skulle man spise noe med høyt protein innhold ved siden av.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Overgang fra Ketose til lavkaro | Tulla 81 | Ketolysekuren | 2 | 07-01-09 11:39 |
Herlig overgang | Tess | Dr Lindbergs | 3 | 30-07-08 12:25 |
Overgang fra ketolyse til fedon | annemarta | Spørsmål og svar | 0 | 12-04-08 13:15 |
Menyen vår etter overgang til Fedon! | torun | Dr Lindbergs | 27 | 03-11-07 10:10 |
Ang overgang til/pause med lavkarbo... | cilemora | Ketolysekuren | 5 | 20-10-07 13:36 |