Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Overgang fra ketolyseaktig til fedon

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-04-10, 11:44   #1
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Overgang fra ketolyseaktig til fedon

Har noen erfaringer med overgang fra ketolyse til fedon? Jeg sitter og lurer på om jeg skal spise litt fedon en stund, det er ikke fordi ketolyse ikke passer meg, men fordi jeg rett og slett har lyst på bittelitt mer karbohydrater og det kunne spise litt frukt, da særlig eple, og annen mat. Dessuten tror jeg at jeg klarer å spise mer mat på fedon.

Det som bekymrer meg litt er at dersom man ser litt over kostrådene i filosofien så er det greit med mye karbohydrater, og man skal bruke magre meieriprodukter, noe som jo henger på greip. Vil jeg legge på meg igjen? Vil jeg kunne ta av de 15 kgene jeg har igjen? Vil ett økt inntak av karbiser forstyrre kroppen min?

Fedons produkter som mûsli og barene har jo faktisk relativt mye karbohydrater. Mûslien vil han at man skal spise med LETTmelk eller youghurt.... Soyanøttene er ovnsrista, så da er vel alt det gode fettet ødelagt?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 09:01   #2
sunroad
Medlem

sunroad sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Alder: 59
sunroad er på en erverdig vei

Sv: Overgang fra ketolyseaktig til fedon

I en vektnedgangs fase så anbefaler han IKKE muslien, den må man vente med til vedlikeholdsdietten...og man kan spise 1 Fedon bar om dagen og et lite eple, men spiser du eple ol må du huske på å oppveie med proteiner dvs cottage cheese eller mandler ol. Det var hva jeg fikk anbefalt,alltid å huske at hvis man spiste karber så skulle man spise noe med høyt protein innhold ved siden av.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Overgang fra Ketose til lavkaro Tulla 81 Ketolysekuren 2 07-01-09 11:39
Herlig overgang Tess Dr Lindbergs 3 30-07-08 12:25
Overgang fra ketolyse til fedon annemarta Spørsmål og svar 0 12-04-08 13:15
Menyen vår etter overgang til Fedon! torun Dr Lindbergs 27 03-11-07 10:10
Ang overgang til/pause med lavkarbo... cilemora Ketolysekuren 5 20-10-07 13:36

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.