Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Buffet mat hver daghar begynt å jobbe på ett hotell. og vi får buffet mat hver dag til lunsj. jeg følger ketolysekuren. og lurer på hva og hvor mye jeg kan spise? sist uke spiste jeg typisk 4 sånne halve kokte egg m majones og reke på. og en laksefillet og noen skiver roastbeef pluss brokkoli. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandnes
Alder: 42
![]() ![]() ![]() |
Sv: Buffet mat hver dagKetolysekuren handler ikke om å spise lite, men å spise seg passe mett og spise når man er sulten. Syns det du spiser høres veldig bra ut! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert livsstilsendring :-)
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Buffet mat hver dagRegelen på ketolyse er at du skal spise når du er sulten og stoppe når du er mett. Man teller ikke kcal så lenge man går ned i vekt, og etterhvert så regulerer matfølelsen seg slik at man ikke spiser så mye for man holder seg lengre mett på fett og proteiner enn karbs. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Buffet mat hver dagok! takk for svar! nei inntar lite kunstig søtning. Lurer på en anne ting. ser at det er nesten ingen karber i bacongull. spiser dere det innimellom?? og hvor mye kan jeg spise av det?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Buffet mat hver dagHar vel lest flere plasser at SB 12 fra apoteket er bra. I tilegg til Fribol fra apoteket |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
For oss som veier oss hver dag | MichelinMann | Ketolysekuren | 47 | 24-11-09 17:59 |
Kan man trene pilates hver dag? | Krøllerellerei | Trening | 7 | 23-11-09 22:32 |
Egg hver dag? | Chumpsy | Ketolysekuren | 20 | 11-11-09 09:32 |
CC hver dag på ketolyse? | Lisekir | Ketolysekuren | 3 | 04-04-08 13:31 |
TEXMEX buffet | guro | Festmat | 8 | 16-01-08 22:29 |