Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Hvilken vekt?Claes Ohlson har en vekt til 498,- som også skal måle kroppsvekt, fett, muskel, ben og vann. Den er såpass rimelig at jeg har mistanke om at den kanskje ikke er helt nøyaktig? Eller? Noen her som bruker den og kan fortelle om sin erfaring med den? Takknemlig for tips. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Hvilken vekt?Jeg så den jeg og, men valgte en fra Boch på elektrobutikken isteden. Den kostet 899,-, men den har garanti og bedre kvalitet. Det er så kjedelig å måtte kjøpe ny vekt støtt og stadig fordi man velger dårlig kvalitet. Jeg snakker av erfaring her ja, hehe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Hvilken vekt?Takk takk, synes også det høres mer fornuftig ut. Eller har noen god erfaring med denne? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! | Celba | Lavkarbo generelt | 11 | 18-08-11 14:32 |
Nettside til å skrive inn vekt og mål - har glemt hvilken... | Stella | Generell diskusjon | 4 | 07-09-09 10:52 |
Hvilken diett for å holde blodsukkeret stabilt, men ikke gå ned i vekt? | krokodillen | Spørsmål og svar | 2 | 04-07-09 06:53 |
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? | Tidligere bruker | Spørsmål og svar | 7 | 20-02-07 13:16 |