Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Ketose og karberMye snakk om ketose her og jeg får inntrykk av at folk tror man kun kommer i ketose av lavkarbo. Je har da vært i ketose før med høy karbo mat. Hvis det gikk lenge mellom hvert måltid. Jeg syns forresten ketose er noe dritt men det er en annen sak. Hodepine, dårlig ånde og følelsen av å ha tatt amfetamin.................. Mener ikke å kritisere altså, er glad i lav karbo livet |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og grønt
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ketose og karberDet er jo stor forskjell på kostindusert ketose som jo er frivillig, ønsket ketose og det å komme i ketose pga at man ikke har spist på lenge, spiser ytterst få kalorier (ED feks) eller feks har omgangssyke!
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: ketose og karberJeg syns bi virkning som varer i flere uker ikke er noe særlig, men når jeg tenker etter så fikk je som regel utslag på stixen at jeg var i ketose uten at det var noe ubehag ved det. Så ketose er kanskje så ille likevel da. Men jeg har fortsatt ikke noen gode bivirkninger av denne ketosen som mange her inne beskriver her. Men generelt sett har denne livsstilen gjort underverker for meg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og grønt
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ang karber og ketose og trening | annabanana | Ketolysekuren | 3 | 02-04-08 18:04 |
Hvor mange karber trenger hjernen når man ikke er i ketose? | Sugarpill | Spørsmål og svar | 5 | 19-08-07 19:54 |
Hvor mange karber tåler du uten å gå ut av ketose? | Sugarpill | Spørsmål og svar | 0 | 16-08-07 14:56 |
Ketose eller flere karber? | Enid | Fysisk og mental helse | 10 | 06-04-07 20:10 |