Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Normalt med trykk i brystkassen?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-04-10, 21:11   #1
lillefixen
Juniormedlem
 
lillefixen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 38
Innlegg: 49
lillefixen er på en erverdig vei
Question

Normalt med trykk i brystkassen?

Idag er min.. hmm.. 6. dag, på lavkarbo. Prøver å ligge på ca. 20 g karbs om dagen, og tror jeg er i ketose, men har ikke testet ennå.
Når jeg våknet i går var jeg skikkelig tett og vond i brystkassen. Var sånn at det nesten gjorde vondt å puste... Er litt bedre idag, men det er fortsatt rimelig plagsomt. Føler også at hjertet slår hardere/raskere - føles i grunnen som om jeg har ekstremt høyt blodtrykk..
Er dette normale "bivirkninger" når man starter med lavkarbo? Begynner nesten å bli litt småbekymret..

lillefixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 21:21   #2
hoppetussa
Medlem
 
hoppetussa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 114
hoppetussa er på en erverdig vei

Sv: Normalt med trykk i brystkassen?

Opprinnelig lagt inn av lillefixen, her.

Idag er min.. hmm.. 6. dag, på lavkarbo. Prøver å ligge på ca. 20 g karbs om dagen, og tror jeg er i ketose, men har ikke testet ennå.
Når jeg våknet i går var jeg skikkelig tett og vond i brystkassen. Var sånn at det nesten gjorde vondt å puste... Er litt bedre idag, men det er fortsatt rimelig plagsomt. Føler også at hjertet slår hardere/raskere - føles i grunnen som om jeg har ekstremt høyt blodtrykk..
Er dette normale "bivirkninger" når man starter med lavkarbo? Begynner nesten å bli litt småbekymret..


Åh,sånn hadde jeg og. er visst vanlig. Kjøpte magnesium tabletter på helsekosten,og det gikk over

__________________




hoppetussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hodepine og trykk i hodet pga magnesiummangel? Imse Lavkarbo generelt 15 05-08-11 22:27
Er det normalt? elfi Optimal Ernæring 13 19-04-09 19:06
Trykk i ørene Distrea Fysisk og mental helse 37 27-01-08 16:12
Jeg har endelig fått innlegget mitt på trykk!! Iset Generell diskusjon 5 22-02-06 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no