Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Smerter i hofte/lyskeÅpner lisågodt en ny tråd rundt dette. |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Smerter i hofte/lyskeJeg kjenner meg igjen, men vet dessverre ikke hva det kan være. Jeg sliter med akkurat det samme og skal på MR nå i juli. Har hatt en veldig dårlig periode nå for noen uker siden hvor jeg knapt har kommet ut av senga på morgenen, men nå er jeg bedre igjen, men fortsatt ikke 100%. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Smerter i hofte/lyskeSåpass vondt har ikke jeg det, er bare småvondt når jeg sitter til vanlig, men det er veldig vondt når jeg presser låret mot magen (som i knebøy). |
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: Smerter i hofte/lyskeSvar fra MR/Røntgen: Om jeg ikke husker feil så har jeg benmargsødem i begge hoftene. Det har kommet etter eksreme hoftebevegelser sa ho, i mitt tilfelle kickboxinga. Så sannsynligheten for at jeg kan trene det mer er nok lav... Sist redigert av Nessimelle : 23-06-10 kl 12:10. |
![]() |
![]() |
#5 |
Gjest
|
Sv: Smerter i hofte/lyskeFor å sitere (MR): |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjest
|
Sv: Smerter i hofte/lyskeKom over FAI (Femoral Acetabular Impingement), likner veldig på det som stod i MRen og mine egne symptomer:
http://www.hipfai.com/ |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mens smerter i 1.5 uke | Amereta | Atkins kosthold | 3 | 04-11-09 10:23 |
Smerter av kosttilskuddene | Carisma | Kosttilskudd | 4 | 19-02-09 10:38 |
Smerter | Smultsmurfen | Spørsmål og svar | 4 | 06-01-09 10:13 |
Spm til legen, om diffuse smerter | Clarissa | Ketolysekuren | 17 | 12-03-08 23:07 |
Smerter i mellomgulvet | dittdattdott | Ketolysekuren | 5 | 12-09-06 00:30 |